Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1509 ggr
Amanda999
0

Är det bara jag?

Hej, jag undrar om det bara är jag som är hemma på helgerna? känns som att alla festar, dricker, är med kompisar osv. Jag skulle vilja det, men har inga vänner som festar sådär. Så undrar kanske mer om det bara är jag?, och vad brukar ni göra när ni har tråkigt? Kan säga att jag är 16 år,

[Juel70]
3

Var glad för det faktiskt, du kanske har sluppit många Olyckor och baksmällor och annat. Det är inget beundransvärt i det.🙂 Men jag förstår att du vill ändå umgås med någon. Det finns ändå rätt mycket kul man kan hitta på en lördag kväll.. bio, gå ut och äta, nåt event, konsert, cafe, osv

Scorpio97
2

Jag är sjutton, och har aldrig varit på fest eller dricker. Har dessutom inga riktiga vänner, så jag sitter hemma 99% av alla helger. Undantagen är om det är cruising på somrarna, för då brukar åka in och kolla på bilar (oftast med mamma).

Jag är mycket på internet. Kollar film, chattar med folk, diskuterar i olika forum och sådär.

//Jessie

[rumelle]
2

Jag gick på någon enstaka fest på gymnasiet, men drack aldrig. Föredrog att vara hemma och sitta vid datorn, spela TV-spel, teckna, läsa böcker eller plugga istället. Numera går jag heller inte ut på helgerna, har inget intressa av att slösa bort tid bland en massa fulla människor.

Flöffo
2

Jag är hemma väldigt mycket. Gillar att vara hemma :)

//Flöffo

Kadoor
2

Jag är hemma. Är ingen person som tycker om att festa eller dricka. Föredrar att ligga hemma, äta godis och kolla film. ;) sedan är det ju kul att umgås med kompisar också, men tycker att det är skönt att vara hemma också!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Amanda999
0

Skönt att det inte bara är jag då :), jätte snällt att ni svarar!. Jo, att umgås med kompisar är jätte kul..blir dock inte så mkt på helger…

felle-j
1

Jag är alltid hemma på helgerna. Kan ibland vara något jag ska göra men är aldrig på fester och sådant och är väldigt  sällan med kompisar, så det är inte barar du. 🙂

Semper_Solus
3

Har aldrig festat eller druckit, har typ inte heller några vänner att träffa så jag är nästan konstant hemma.. brukar kolla på film, serier, spela tvspel/dataspel, kolla runt på internet, chatta, typ det :) Har inte heller något intresse för att varken dricka eller festa, ser ingen anledning till att bli full med massa random personer..

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.