Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1519 ggr
Chiquita_animal
0

Ögonbryn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Har börjat plocka mina ögonbryn för ett tag sedan. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vilken form jag ska ha, mina är ganska ojämna i verkligheten. Dessutom växer dom fruktansvärt snabbt och uppskotten syns tydligt. Finns det någon som har tips på hur man ska göra, just mina är lite lustiga. Något tips? Tack

Chiquita_animal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En tydligare

Retrieversaga
0

Du kan söka på nätet/youtube efter den formen du vill ha, finns massa tips och totorials :) Annat är jag inte så bra på,

stinus
1

om jag var du skulle jag gå till en salong och be de fixa dina ögonbryn första gången och efter det är det bara att du håller formen, inte alls svårt. ser att du har väldigt fin form på ögonbrynen och skulle vara synd om du råkade förstöra den :)

Regnbågehell is empty. All the demons are hereRegnbåge

[rumelle]
12

Tycker det ser ut som att du har fin form på ögonbrynen som de är nu.

[Tilde]
1

Jag tycker också att de har fin form nu! :) Skulle vilja ha tjockare (fylligare) ögonbryn själv… 😢

Flöffo
1

Jag tycker du har fina som dom är. Mina liknar dina lite och jag brukar kamma dom med en sån här kam och fixa formen på dom. Ser genast mycket bättre ut så det kan du ju testa :)

//Flöffo

Lia
0

Jag önskar att mina ögonbryn såg ut så där! 😮

Wellcraft
0

Frisörer etc kan fixa ögonbryn.
Jag själv använder ögonbrynskniv, väldigt effektivt. Går fortare än att plocka och är smärtfritt.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Facie
0

Jag kan verkligen rekommendera att gå till salong och fixa bryna. Då kan de hjälpa dig få den formen du vill ha och sedan kan du bara fortsätta underhålla det efteråt :)

Pretty wise //

Chiquita_animal
0

Tack för tipsen. Blev riktigt glad när alla tyckte jag hade en fin form, ser bara inte det hos mig själv XD