Vad åt ni till middag?
Tänkte att det kunde vara kul att veta, haha. Så vad åt ni till middag idag? Ni kan även skriva vad ni åt till lunch:)
Själv åt jag stekt blommig falukorv med stuvade makaroner till middag:)
Vi skulle egentligen äta räkmackor eller någonting, men den var dålig så vi åkte tillbaka med den och köpte thaimat istället. Gott var det iaf! :)
#2 mums, jag älskar thaimat!!
#3 Ja det är något av det godaste jag vet också! Det var min idé. Men jag älskar det du åt också - stuvade makaroner äter jag gärna men då mamma inte kan laga det (eller, hon kan men jag tycker det smakar bränd mjölk), så är det sällan jag äter det. :)
Vi åt varmkorv, eftersom varken mamma eller jag orkade laga något vettigt.
//Jessie
Idag åt jag lasagne till middag:)
Pappa gjorde typ köttfärsbiffar och potatis, till lunch åt jag ingenting eftersom det var äcklig kassler i skolan och inget till frukost heller :p
Stekt lax och potatis som lillebrorsan på 5 år lagat :) hahah ned lite hjälp självklart!
// MT ♥
Kyckling med potatis och sallad. I skolan hade vi någon korvgryta med pasta.
//Flöffo
själv så åt jag potatismos med veg korvar och veg köttbullar ^^
hell is empty. All the demons are here
Åt… pommes frites idag… 🤔 Vi glömde ta ut kött från frysen och sambon var inte hungrig, så ja… Det blev en dålig matdag idag! Känner att jag behöver kött då jag inte ätit det på några dagar - mår dåligt/illa utan kött/kyckling/fisk…. 😮
Käkade cheeseburgare på rasta i Brålanda eftersom jag åkt hem nu under jullovet, börjar bli en tradition att stanna där nu påväg upp/ner till/från forshaga😃
-
Åt saffransrisotto och vegetariska nuggets igår. :)
Lasagne med quornfärs. :)
Skinksås & pasta (skruvmakaroner) och ketchup såklart. :) (Haha, allt ni behövde veta…) I skolan var det fisk. Bläsch. ..
Haringenregnbåge :(
Till lunch blev det en liten matsäck eftersom vi vart på studiebesök med skolan på hästgymnasiet/högskolan i Flyinge. Nu till middag blev det en egenplockad sallad från affären.
Harley och Charlie
Köttgryta med potatisklyftor ^^
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Till lunch idag blev det varma mackor med te, älskar att äta det när jag är sjuk !(fast jag gillar inte att vara sjuk) :) Till middag blev det kyckling med ris och någon sås till.
Idag åt vi chicken tikka masala med rotfrukter, omnomnom 😎
Vi åt Pulled pork med klyftpotatis och morötter idag, sen blev det efterrätt (Snövits tårta, eftersom vi firade en grej ) 🤤
I'm out 
#20 Åååh, pulled pork är sååå gott! 🤤
Till lunch blev det "jultallrik" och till kvällsmat fläskpannkaka;)
Äter inte lunch, men till middag blir det tacos
//Jessie
#21 Eller huur! 😍
Till middag åt vi idag makaroner med köttbullar :)
I'm out 
Potatisgratäng, köttbullar och brunsås
skippade lunch- hämtmat till middag.
/äckligt anonym.
Sakna att bo hemma då jag hatar att laga mat till mig själv. Igår blev det baconröra och pasta och idag revbensspjäll och cole slaw :P
Missa inte Månadens dvärgkanin - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram
Risgrynsgröt :)
Dogs is my world ♥
Ärtsoppa 😍
Idag åt jag lax med kokt potatis med någon kall sås till.
Thai mat 😃
gjorde en röra med krossade tomater, ägg gröna ärtor lök spenat och massa annat och pasta till det ^^
hell is empty. All the demons are here
Jag åt kyckling, sallad, ris och sås! ^^
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Min favvo nån indisk gryta med spenat och curry😍 såå sjukt gott❤️