Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1553 ggr
Flöffo
3

Pratar med mig själv

Undrar bara om det är någon mer än jag som pratar med sig själv och t.ex låtsas svara på frågor och liknande? Jag brukar typ prata som om jag gör en video eller är med i ett program kan man säga, kan t.ex hitta på frågor och sen svara på dom, diskutera något eller kolla på youtube videos, pausa efter en fråga och svara och sen fortsätta kolla. Ibland blir det bara korta meningar, t.ex om jag kommer på något så bara slinker det ut. Gör detta säkert flera gånger per dag. Brukar också prata med min hund ibland. Jag pratade inte så mycket i mellanstadiet, ingenting alls i stort sett så jag antar att jag samlat på mig en hel del. xD

//Flöffo

Scorpio97
1

Jag pratar ofta med mig själv, i huvudet om jag är bland folk, men är jag ensam så pratar jag gärna högt (:

//Jessie

Sånggfågelnn
6

Det gör jag med, speciellt när jag spelar gta. Jag intervjuar gtapersonerna😏

Jojaton
2

pratar med mig själv hela tiden! är en sån person som hatar när det är tyst (förutom när jag ska sova, då måste det vara knäpptyst) så när jag är själv pratar jag med mig själv, ibland blir det för "stelt" med bara musik. kommenterar också filmer när jag tittar själv, haha. har kommit på mig själv med att snacka högt ute också, men pratar inte så högt så förhoppningsvis har ingen hört än, haha.

Johanna - Instagram

[Mathildaqdt]
0

Jag pratar med mig själv flera gånger om dagen xD

fsigge
2

alla hatar mig på mattelektionerna! Jag pratar jättehögt med mig själv t.ex "3x6=hmmm 18" så ingen vill sitta med mig haha.

Frida

Whippetgerbilen
0

Du är inte ensam 😉

Dogs is my world ♥

Larissa
0

hahaha jag brukar prata med mig själv när jag är ensam!

Brukar typ prata som att jag är med i ett teveprogram och pratar jämt på engelska o  typ är både reporterns röst och min egen hahaha!

Flöffo
1

Vad kul att så många också pratar med sig själv :)

//Flöffo

[VS_Veris]
1

Jag tror faktiskt det är väldigt vanligt att prata med sig själv, så det är ingenting man ska skämmas för eller känna sig konstig över :) Jag gjorde det jätte mycket när jag kände mig utputtad av människor och jag ville prata med någon. Gör det inte så mycket längre, förutom när jag tänker så mycket att det känns som att mitt huvud ska explodera om jag inte säger några tankar högt 😃

MINA_
1

Pratar med mig själv ofta. När jag åker hem, hemma nästan alltid faktiskt.

lollynonna
1

ja,då jag är ensam hemma brukar jag alltid prata med mig själv på engelska och hitta på massa citat haha

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[RC1393]
1

Alltid, ibland när jag är bland folk också och då får jag påminna mig själv om att vara tyst🤐

Flöffo
0

#12 Haha, samma här. Ibland när jag går hem från skolan till exempel. cx

//Flöffo

[Nettan120]
0

Pratar ofta iför mej själv i huvudet ;) Alltid innan jag somnar så rabblar jag upp något senario med sambon eller hur jag träffar en kändis får mej att slappna av

Michaela-N
0

Nej, skulle skämmas ihjäl om någon hörde ;)

[134643]
1

Jag pratar ofta med mig själv, jag är en asrolig  människa att snacka med ju 😉