Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 795 ggr
Emilia_1
0

En kille..

Hej,

Jag har ett jätteproblem just nu, jag har blivit helt förälskad i en kille som är ett år äldre än mig. Han gick på min skola och jag träffade honom ganska ofta och vi snackade lite då och då.

Det fungerade helt okej men nu har jag fått reda på att efter jullovet kommer han att byta skola och jag vet att jag nog aldrig mer kommer att få träffa honom.

Alltså vi känner inte varandra och har bara pratat ett fåtal gånger men jag kommer ändå att sakna honom jättemycket. Hans ena kompis som jag känner rätt så bra sa att han gillade mig men sedan var det inte mer med det.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för jag kan inte direkt bara börja skriva med honom eller så. 😕 Någon som har några tips?

HPmarsvinet
0

Fråga om nummer? Kolla hans adress?

00eme05
0

Facebook är min bästa vän i sådana här lägen Kanske Kik? Snapchat? Det kan vara svårt att skriva i början, men man kan väl börja med en fråga, sen sakta gå över till en konversation. Eller bara skriva Hej dirket :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Nirvana_Ophelia
0

Prata med honom, be óm hans nummer,  smsa…

säg hej och inled en konversation.:) Kram!