Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 886 ggr
Liljaan
1

Är jag kär?

Okej, det kanske blir lulligt inlägg men tack om ni läser! Okej min kompis, vi kan kalla honom för L, och jag är väldigt nära vänner. Och jag vet att han är kär i mig för ibland när vi är med varandra så tåflörtar han med mig och kramar mig bakifrån och gör sånt som man gör när man är kär. Jag vill så gärna kunna vara kär i honom också, men jag var för cirka 1-2 år sen varit ihop med två andra från vår klass, fast inget seriöst. (Inte samtidigt) men nu tror jag att jag kan ha utvecklat känslor för honom, jag är inte säker. Men han är det sista jag tänker på när jag ska sova, första jag tänker på morgonen, jag drömmer om honom, när det är lov/ helg börjar jag gråta lite för jag saknar honom så det gör ont. Detta har pågått i 2 månader. Och han skriver att han är kär i 2 personer. När vi snackar om kärlek, en som är ett år yngre som vi kallar K och den andra vill han inte säga. Jag tror jag är den personen. Och det gör så ont nör han söger att den andra personen (kanske mig) inte kommer funka med honom för hon sagt det (jag har en gång sagt att jag gillar nån, honom, mrn de komme rnt funka, han fick aldrig veta vem. Iallafall, han börjar nog gå över till att gilla K mer och det skär i hjärtat. Alla kommer tycka jag är konstig om jag har vart ihop med tre från samma klass. Och jag vet inte om jag är kär i honom eller om jag är konstig, allt bara snurrar. Jag behöver hjälp, vad ska jag göra? Är jag kär?

Nirvana_Ophelia
0

Jag tror nog att du är kär…och att du ska fundera på hur starka dina känslor är och om du ska satsa på honom. Jag tycker du ska göra det, verkligen.=)  
Satsa!  jag tror inte de tycker du är konstig,  känslor styr man inte över!
Så man kan inte säga något om det. Hur gammal är du?  Om du tänker på honom, drömmer om honom och han är det sista du tänkerpå, så har du blivit kär, Låter som han har samma känslor för dig.  Berätta hur du känner.

Liljaan
0

#1 Tack :) Han och jag är väldigt bra vänner, vill inte förstöra det vi har riktigt, men jag ska försöka berätta :) tack!