Tjejkväll
Jag har tänkt ha en tjejkväll nu på nyår och undrar vad vi kan ha för aktiviteter? Jag kommer inte på någonting förutom frågesport! Vi är 15 år gamla så gärna något som även passar till våran ålder och till nyår. :)
Paketleken
Film? Kanske små lekar/tävlingar där man kan vinna små priser? :)
//Flöffo
Charader, "draw something", sanning och konka. Sen kan man ju spela kort eller sällskapsspel, om ni/du har några.
Sen är det även väldigt mysigt om man lagar mat tillsammans, typ tacos eller liknande.
//Jessie
Du kan alltid Googla på partylekar så kommer det säkert upp något. Man kan ha rundvandring med frågor också :)
//Flöffo
Jag e snart 15 och jag o mina bästa vänner har en speciell lek när vi ses. Vi har lappar eller asså det är A4 med alla personer i klassen på. Vi brukar göra så att vi blandar lapparna och lägger de i en hög upp och ner sen står en person upp och de andra sitter ner framför. En av personerna som sitter ner tar en lapp och sätter den i pannan så att det bara är personen slm står upp som kan se vad det står. Då ska personen liksom försöka att få de andra att fatta vem det är genom både tal och rörelse. Den som gissar rätt får gå upp och så fortsätter det. Det finns även en app att ladda ner till Ipad där man kan göra det här men vet inte vad den heter tyvärr.. Nu blev det lite långt men hoppas att du förstår, vi har i alla fall skitkul när vi kör! ;)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Jag är så dålig.. Det heter ju fan charader! Hur kunde jag inte komma på det. Allt vi gör är att man har personer i klassen istället och sen så får man prata med inte säga namnet. ;)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com