Krossat hjärta (X)
Jag känner att jag bara vill dö just nu. Idag gjorde min pojkvän slut med mig. Han skriver att han inte har tid med ett förhållande osv. Jag blev självklart ledsen och skolade ifrån skolan halva dagen. Han gjorde slut på lunchrasten via sms. Jag har gråtit i 7 timmar i sträck nu. Han skrev senare "förlåt, var inte meningen att det skulle bli såhär. Jag älskar dig fortfarande men blev tsm med min förra tjej idag och du fattar" jag blev helt svart i ögonen av hat. Hur kunde han?? Sen skrev han "hej Vgd?" Och jag svarade "gråter, vad annars?" Då svarar han "ok, men måste sluta nu. Jag e med Oliwia och vi ska ha lite privat tid hehe" jag orkar seriöst inte att han skyltar med sin nya(gamla) tjej sådär. Hur ska jag komma över honom? Han sa att han älskade mig, han var otrogen, han lämnade mig..
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Men fy s**an vilken svin han är!
Vilken idiot, och du får ursäkta mitt ordval men helt seriöst.. så gör man inte.😡😡😡
Psykisk kränking är det han håller med…
Låter ju inte klokt. Älskar man någon gör man väl inte slut via sms och blir tillsammans med sitt ex…? Låter inte som ni är så gamla, men ont kan det ju fortfarande göra att bli behandlad så 😕 Han låter i alla fall inte som han är värd din tid!
Men halå vafan är han dum elr?? Lixom först och främst via sms och sen att ens ha mage att bete sig normalt!? Vem som helst förkänar något bättre, missförstå mig rätt nu: du borde vara glad att han inte tog längre tid av ditt liv, en sån människa är slöseri med tid… och om han kommer tillbaka så dissa honom för asså då blir du exet han slösar din tid. Men jag lider med dig asså han va nt snäll!
Gud vad bra jag stavar…
Tack till er som förstår och svarat. Och vi är 14 år.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Då är vi lika gammla. Glöm de svinet. Att skylta med sin flickvän är ju inte rätt. Om det hade varit jag och någon skulle skriva "okej måste gå nu, jag och Oliwia ska ha lite privat tid hehe" så hade jag skrivit en liten småelak kommentar tilll honom. Men gör inte det, sjunk inte till hans nivå. Köp choklad sätt dig vid en film och tänker du på det, försök tänka på att du är värd så mycket mer! Kramar från mig :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#8 tack, betyder jätte mycket att du tog dig tid att svara!:)
Usch nej vilket rövhål till kille! Sådär är inte ok att bete sig oavsett hur ung eller gammal man är. Han är antagligen ute efter att få någon slags reaktion från dig. Då är det bättre att inte skriva något alls tillbaka. Blockera hans nummer om du kan och ta bort honom från dina vänner på facebook eller andra sidor du är vän med honom på. En person som beter sig så mot dig förtjänar ingen plats i ditt liv.
Träffa dina riktiga vänner och försök göra sånt som du känner att du blir glad av och mår bra av. Det är alltid jobbigt i början men det blir lättare med tiden. <3
#10 tack så mycket:) hjärta*
Ok är också 14.. Om han beter sig så redan nu blir han nog en riktig player eller vad tror ni?
Gud vad bra jag stavar…
SLÅ NER JÄVELN!
/äckligt anonym.
Vilken skit! Absolut att du förtjänar såå mycket bättre! Asså usch vad arg jag blir. Blocka honom, han förtjänar inte ens att sörjas.
//Flöffo
NEJ MEN FY! Man blir så trött på sånt här! Vilken snorunge! Usch! Om jag var du skulle jag visa hela ditt inlägg och alla svar. Sen skulle jag skicka en bild på mig o min bästis som "pussades" och skriva "har hittat en ny". Men gör inte! Precis som någon skrev ovanför, sänk dig inte till hans nivå! Rensa ut huvudet men någon bra film under en filt i soffan! Har inget speciellt råd förutom "tiden läker alla sår". Kramar från mig
Puss och kram på alla som svarat, ni hjälper mig allihop! :*
Min syster hade samma problem när hennes kille gjorde slut. Men vi övertalade henne att hon var värd något bättre än så. Och så gick hon och jag på stan och fikade. Du kommer över det. Jag lovar! Om han är så känslokall så ska du strunta i honom och hitta någon annan bättre. Du är värd bättre än så. Hoppas detta hjälpte lite. Vill du prata finns jag via pm :)
**//Amanda
hämsk kille! som #8 sa, sätt dig med glass eller choklad & kolla film! finns om du vill prata! :)
mvh Emma<3
Men duuu! Om en kille beter sig så mot dig förtjänar du bättre. Strunta i honom bara, svara inte honom när han hör av sig heller. Visa för honom att det inte är okej. Du kommer må bättre snart om du struntar i honom. Jag lovar.
Kram!
Blir nästan tårögd av alla fina kommentarer, tack hörni värmer verkligen:*
Men herre… blockera hans nummer och umgås med dina vänner och visa att du klarar dig fint utan honom! Även om du måste låtsas i början kommer det bli lättare och lättare att falla in i den rollen sen!
Men fy, vilket as. Hoppas hon är otrogen mot honom… (okej, kanske inte, lite extremt, men i alla fall sårar honom så han fattar grejen!)
Medarbetare på Skor iFokus
Han är ett svin. Du förtjänar bättre, det gör du verkligen. Han beter sig omoget och väldigt taskigt åt, jag tycker du kan få bättre. Kram! Han är ett hjärtlöst svin, och tyvärr kommer du stöta på många sådana i livet. Inte bara han. men vet att det inte är ditt fel, utan bara hans! Svin är svin, och hur snygga de än är måste man minnas det! De som krossar ens hjärta kommer själva få hjärtat krossat! Hoppas hon dumpar honom på grymmaste sättet. Kram! Ta reda på närmsta dvd ´box med sons of anarchy och vampire diaries med sjukt snygga skådisaqr i och ät godis och drick läsk. C hips och hamburgare också, Skäm bort dig själv. Slösa inte på godiset!
Usch gumman
Vilket svin! Varför bli ledsen över en kille som gör slut med dig över sms och sedan skriver så till dig?? Tycker du ska blocka honom och sluta prata med han, han förtjänar inte dig, dags att gå vidare och glömma det som hänt glömma han.
Kram ❤️
I'm out 
Kram på dej gumman
Ja, blocka honom helt o gå vidare. Skit i honom nu, och glöm. Han måste inte vara i ditt liv! Fortsätt gärna skriva och uppdatera!
Hur har det gått TS?
Medarbetare på Skor iFokus