Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2660 ggr
Wenniz
0

London, tips?

Då jag och en till ska åka till London i vår så önskar jag att få lite tips vad man kan hitta på där förutom bra shopping? 😃

• Nederlandse Kooikerhondje -
neasfotografier
2

Madame Tussauds, ta en tur i London Eye, Hyde Park, gå på någon musikal, M&M's World är en upplevelse för sig, en tur till Buckingham Palace.
Mycket av det man upplever i London är en del av shoppingen. För att ta sig till vissa affärer går man förbi vissa sevärdheter osv.
Finns MASSOR av saker att göra i London 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Inaarah
2

Hyde Park är jättefint på våren! Finns en restaurang vid sjön som har god mat. Annars tycker jag man bör försöka ta sig till Covent Garden, fina butiker, mysig stämning och gott om bra caféer och restauranger. Musikaler i London är helt fantastiska, så det borde man gå på. Om man inte vill eller får tag på biljetter hemifrån kan man gå till Leicester Square - där finns massor med små "kiosker" som säljer musikalbiljetter mycket billigare. Man kan lätt få biljetter till samma kväll. 

Shoppingen är ju bra på Oxford Street, men glöm inte kolla gatorna runt omkring. :) Även varuhuset Harrods tycker jag är värt ett besök! 

Nattlivet i London är också jättebra, självklart förutsatt att ni är över 18 år och uppskattar det.

felle-j
1

The London Dungeon är riktigt kul om man inte är allt för skraj av sig. 😉

ChristineL
0

Förutom det övriga har tipsat om så Camden town!

HPmarsvinet
0

Spitterfield market, "The lion king" musikalen, afternon Tea? Jag kom hem från London idag, vill tillbaka…

Falafffel
0

Boka afternoon tea på något fint ställe är otroligt mysigt. Att bara ta en dag och gå runt på stan, shoppa och bara upptäcka helt planlöst är väldigt trevligt. Musikalerna är också något att rekomendera!

[134643]
0

Vad kul, jag åker till London i sommar 😃 Det finns ju massa museum om du tycker sådant är intressant, jag tänkte åka till British Museum iaf. Och sen det vanliga, åka London eye, kolla på big ben, london dungeon, madam tussadus och sådär men det har du ju redan fått tips på. Och shopping såklart 😉