Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1381 ggr
[KB46ghx]
1

Var han en player?

För ett tag sen så hade jag kontakt med en kille som jag gillade grymt mycket, men nu i efterhand har jag tänkt på att han kanske bara playade mig.. (Vi har inte kontakten längre) 

när vi skrev till varandra använde vi ord som älskling, babe osv. Vi pratde i telefon från att klockan var 10 på kvällen till att den var 5 på morgonen. Han har alltid hoppat från tjej till tjej. Han ville alltid att jag skulle skicka massa bilder på mig själv till honom (vilket jag inte gjorde, för att jag inte ville ha massa fula bilder på mig) så han blev sur och bla bla. om jag inte svarade på sms skrev han att jag iggade osv… Han kommenterade andra tjejers bilder, med typ samma som han gjorde mina. vad tror ni?

[KB46ghx]
0

plus så är han två år äldre och har försökt förlora oskulden med massa men det har aldrig funkat

[rumelle]
2

Det låter ju i alla fall inte som om han var ute efter någon seriös relation med dig.

Nirvana_Ophelia
0

Har också varit playad….och gråtit floder över det. Han var inte värd dig, så gå bara vidare med hedern i behåll.

Flöffo
1

Låter som en massa andra kik-killar jag stött på. Förstår hur du känner dig, men såna killar är inget att ha. Du är värd bättre.

//Flöffo

[VampireGirlElvira]1
0

Jag förstår hur du känner dig. Jag är just nu 28, men min första kille var en riktig player, jag var då nästan 16.

[KB46ghx]
0

Okej tack för svaren :)