Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1790 ggr
powerade
2

Varför växer inte brösten?

Någon som har någon aning om varför brösten vägrar växa?:s Förr så kunde ja ha superont sen slutade det.. sen så började det om när jag hade kille.. och nu har dom slutat igen?! Är 16 år också:)

Aleya
2

Dom växer långt efter 20. Så ta det lugnt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fridaaaa
0

Brukar växa ungefär upp till runt 20 årsålder men inte säkert att det är märkbar skillnad längre 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

powerade
0

Dom bruka ju göra ont å bli lite mer fylliga när dom känner för att växa lite, men så gör dom int längre:s

Rumblebee
0

Är du även väldigt smal och inte har mycket kroppsfett så kan även det påverka att de ser små ut.

powerade
0

#4 inte direkt smal å inte smalare än förut:)

Fridaaaa
0

Bröst växer ju olika och olika former. Det kan avstanna nu och vips växer det på sig lite till, är inte så att de växer regelbundet hela tiden. Kan avstanna precis som när man växer på längden.

Saaara
0

Mina växte märkbart när jag var mellan 19-20 år så ge inte upp hoppet :-)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

silversvan
0

Ja, det är helt individuellt. Jag trodde mina aldrig skulle växa mer, men nu fyller jag 20 om tre månader och sista tiden har mina bröst växt väldigt mycket. Så det kommer ska du se :) Vissas bröst växer efter dem är 20 också, så det beror helt på från person till person.

matildans95
0

Precis som silversvan säger, bröst växer väldigt olika. Mina var stora redan innan gymnasiet och har det sista året vuxit FÖR mycket.. så vänta några år och se..!🤔

[Nelley]
1

Förvänta dej inte nu att de ska börja växa igen, för det finns också en stor chans att de inte gör det. Ta det som det kommer helt enkelt. Hur stora är dem, hur stora hade din mamma i tjugoårsåldern? Ja, ta det som det kommer. Varför vill du ha stora bröst förresten?🙂

powerade
0

Enligt mig… på min kropp är dom små höhöh, redan nu har jag typ som min mamma ( på pappas sida ha typ alla minst de dubbla) ehm.. vill väl ha stora för jag tycker de är snyggt, och ja såklart små är också fint.. men trivs inte så:)

Fridaaaa
0

#11 Dock är du bara 16 så de kan växa flera år till 🙂