Logga in på swefilmer
Asså ugh. Orkar inte. Jag vill se på The Originals på Swefilmer men det fungerar inte, har inte funkat sen igår. Jag loggar in, den här väntegrejen kommer (vänta eller klicka här) upp och sen kommer jag till att jag måste logga in igen. Varför är det så? Fungerar det för er? Någon som varit med om liknande och vet vad man kan göra? Det står ingenting. Inte att jag har fel lösenord, inte någonting. Bara att jag ska skriva in användarnamnet, lösenordet och logga in, vilket jag gjorde för 5 sekunder sen. :c
//Flöffo
Finns annars på dreamfilm att se 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tittade i helgen, så det ska gå. Men ibland bråkar den sidan. Ibland funkar det inte på flera dagar. Ge det lite tid, för som sagt så har det gått för mig. Uppdatera också några gånger, brukar gå.
Jag sitter och kollar film där nu, så för mig funkar det. Har du provat att rensa cache-minnet? (Brukar finnas där man tar bort historik typ)
//Jessie
#1 Får testa där om det inte fungerar, tack.
#2 Det fungerade i helgen för mig med. Slutade fungera igår.
#3 Ska testa, tack.
//Flöffo
#3 Det funkade. Tack så mycket! :)
//Flöffo
#5 Ingen orsak (:
//Jessie
#1 Jag vet att problemet är löst men vill säga en grej. Jag tittar film på både swe- & dreamfilm. Jag personligen tycker att Dreamfilm har mycket bättre kvalité än swe. Iaf för att streama. Dessutom tycker jag att det finns fler filmer på dreamfilm + fler filmer med svenskt TAL & endast svensk text på swe. Tycker oxå att designen känns fräschare så jag hellre vill titta där. Så tipsar om Dreamfilm faktiskt! :P
Haringenregnbåge :(
#7 Håller helt med dig.
Jag kollar på tubeplus.me :) Kommer ut snabbare där dock ingen svensk text men är man bra på engelska så går det finfint :)
Har fått ett annat problem nu. Det är så att när jag ska kolla på film (både swefilmer och dreamfilm) så går det inte att pausa. Det är också små "laddningsprickar" i mitten av skärmen och när man klickar så att det blir full skärm sitter esc texten kvar. Filmen och ljudet rullar på annars och det fungerar att som vanligt på YouTube. Vad ska jag göra?
//Flöffo
#10Rensat webbhistorik samt testat med annan webbläsare?
För går för mig på dreamfilm med google chrome
#11 Har raderat cachade bilder och filer, men får väl rensa historiken också gissar jag. Jag använder också chrome, har explorer också men vill helst inte använda det, får väl bli sista utvägen i så fall. Tack för att du tog dig tid att svara :)
//Flöffo
#12 Ja testa det. Kan hjälpa. Explorer gillar inte jag heller 😉
#13 Funkade inte att rensa historiken :/
//Flöffo
#14 Hmm okej ja det är mer märkligt
#15 Tack ändå.
//Flöffo
Det löste sig visserligen för dig nu, men jag kan aldrig logga in på swefilmer (det blir precis som du beskrev) på google chrome vilket är webbläsaren jag använder hela tiden, och därför måste jag gå in på internet explorer när jag ska logga in och se på filmer/serier.
#17 Gällande inloggningen funkade det för mig att rensa historiken och cacheminnet.
//Flöffo
Testa tryck på mellanslag när du ska pausa eller på tangenten K
#19 Okej ska testa. Förresten så funkade det att se i explorer i alla fall :)
//Flöffo
Jag uppdaterade datorn och nu funkar det som vanligt igen, tack för svaren allihop :)
//Flöffo