Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 749 ggr
Birkis
0

Hur många filmer?

Jag har ett STORT film intresse. Jag har till och med en lista på alla filmer jag har sett sen hösten i sjuna (går nu i nian) jag har sett ca 254 st! Bland de bästa är the mortal instrument, pitch perfekt och perfect sisters. Mina favo changerar är action, si-fi, fantasy och lite romantik. Har du någon aning om hur många filmer du har sett? Vilken/vilka är bäst? Vilken /vilka changera?

// Birkis

[Tilde]
0

Ingen aning, ett tag såg vi film varje dag - om inte två per dag! Nu är det inte lika ofta då vi ofta ska sova tidigt för skolan, etc… Men favoritgenre för mig är skräck, komedi och thriller. För sambon är det komedi och action. 🙂 Några favoriter är väl Odd Thomas, The maze runner, 21 och 22 Jump street och REC. :) Den film jag har sett flest gånger är Battle Royale - 14> gånger tror jag att jag har sett den.

ChristineL
2

Det skulle jag aldrig kunna räkna, många hundra och många är säkert glömda.

Och det stavas genre ;)

Jojaton
0

Tittar på väldigt mycket film och serier, omöjligt att räkna hur många jag sett. Gick dessutom media på gymnasiet så har lagt ner massvis med timmar på att analysera filmer, tekniskt, kreativt, historiskt mm. Några av mina favoritfilmer är V for Vendetta, The Dark Knight-triologin, The Lord Of the Ring-triologin, Inception, Control, The Departed, The Lion King, och Fight Club. In no particular order. Jag gillar filmer där man måste tänka för att förstå historien, har en förkärlek för dystopier, sci-fi, och drama-thrillers. Mina favoritregissörer är Martin Scorsese & Christopher Nolan. Gillar det mesta jag sett av David Fincher också.

Johanna - Instagram

Pling05
0

Har också sett en massa filmer.

Gillar mest sci fi, action och komedi.

Ibland kan jag kolla på tecknat och skräck.