Betyg ifrån komvux?
Tror jag suttit och sökt på google i timmar! Jag har gått på komvux och fått betyg därifrån då jag har läst upp några av mina gymnasiebetyg, jag hittar dock inte vart jag ska skicka in dessa, men enligt denna fanns det en länk som min dator vägrar öppna, länken ska alltså vara dit man skickar sina betyg men jag kommer inte åt den sidan alls. Någon som vet?
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
vadå ska skicka betyg? vart vill du skicka dem ha dem till?
För att ansöka till högskola/universitet eller vad?
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#0 Fixar inte skolan det åt en? Om du loggar in på antagning.se kan du se ifall din komvux-skola är ansluten till betygsdatabasen, ifall den är det så ska dina betyg hamna där automatiskt :)
(e.s.)
Om du läser i tråden du länkade skriver dom en adress :
Antagningen
833 82 Strömsund
Annars så kolla HÄR och kontakta studera.nu via formuläret.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
tonåringar-tråden är det här?
/äckligt anonym.
Om man säger såhär, man kan inte lita till internet till 100% om ingen pålitlig källa finns, men den källan de länkade till kan jag inte komma åt vilket gjorde mig en aning frustrerad :p
Jag har ingen gymnasieutbildning och har då valt att läsa upp mina betyg på komvux men jag minns inte vart man ska skicka in det, hittar inget vettigt svar nånstans inte ens på komvux sida och frågar då här om någon vet. :)
#5 Mejla studie- och yrkesvägledaren från komvux! Det är deras jobb att svara på sådana frågor.
(e.s.)
#6 jo jag gjorde det (dec) men fick inget svar ifrån dom har nyligen skickat ett nytt mail, men det tar ju typ… en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vecka, har väldigt svårt att vänta på saker o.o
#7 Drygt :O Haha jag hatar också att vänta…
Man kan ju även gå till skolan (om du bor nära) och prata direkt med dem, för då får du ju svaret direkt :)
(e.s.)
#8 men åååh då måste jag ju gååååå XD hahah, nä men måste väl säkerligen dra mig dit och snacka med dom, ligger inte så långt bort, problemet är väl att köerna där är långa och ibland kommer man inte ens in då de bara har öppet i tre timmar och bara på vissa dagar (som jag nu inte kommer ihåg vilka det är o.O) :( men ska nog ta mig dit imorn om jag hinner efter jobbet och kolla :)