Vaf*n gör han så här för?
Det här är pretty effing messed up men jag behöver verkligen hjälp så… Hej! Så.. allt är ganska f***ed up just nu och behöver lite advice.. För några månader sen så fick jag en vänförfrågan på Snapchat, jag accepterade den, det var en kille som går sista året i gymnasiet (jag går i nian) men jag brydde mig inte och trodde aldrig att vi FAKTISKT skulle träffas IRL. Iaf, han var så trevlig och snäll osv. Typ en vecka efter det så gick vi på en dejt, vi det laget hade jag totalt glömt bort ålderskillnaden och han fick då på dejten reda på det. Han avbröt inte dejten eller nånting, det var faktiskt den bästa dejten jag vart på (inte för att jag vart på många men jaja) och vi kysstes och han ville bjuda mig på middag och han tog mig till nått jätteromantiskt ställe och kysste mig och sen avbröt och sa "jag är så lycklig" och man såg det verkligen i hans ögon. Iaf, samma kväll ringde han mig och sa att han inte tyckte att vi borde träffas eftersom han är 4 år äldre och det är olagligt liksom.. och jag blev ju ledsen men jag fattade ju.. Typ en halv vecka efter det så messaged han mig på FB och frågade mig om jag ville ses i hemlighet och jag tyckte ju att han var trevlig så jag sa ja. Vi messageade och snapchatade jättemycket om normala saker osv. nästa gång vi sågs var när vi gick och simmade ytterligare några veckor efter det (vi hade setts i buskarna 2 gånger före skolan innan det) och det blev ju lite mer "nasty" vi hade INTE sex då men ändå oralt osv.. ni fattar… Vi Snapchatade hela jullovet, jag blev redan då lite "oroad" för vi chattade bara på natten och det var mest nakenbilder. Sen så första dan när skolan började så följde jag med honom hem och vi hade sex… samma kväll gjorde han slut. När jag frågade honom varför sa han för att han tycker jag "förtjänar någon som jag inte behöver hålla det hemligt med" och att han inte vill "använda" mig men jag sa att jag inte riktigt brydde mig om att det var hemligt. Om det hade vart typ en månad innan så hade jag varit okej… grejen är att jag var "hooked".. jag kunde inte sluta tänka på honom. Så jävligt kär. Så för en vecka sen så messageade jag honom på FB oh frågade om han ville fortsätta i hemlighet och han sa att han hade saknat mig och att han ville. Vi möttes dagen därpå och hade sex. Samma kväll messageade jag honom och skrev att det hade vart ASBRA (sexet alltså.. för det var SÅ bra) och han bara sa att han också gillade det. Typ nån dag senare skrev jag och frågade om han ville ses den här veckan igen och han skrev att han har jättemycket prov och måste plugga i princip de kommande tre månaderna (han tar ju examen) och att han inte hade tid för mig. Jag frågade honom om han fortfarande ville ses då och då o ha sex (jag vet… jag vet..) och han sa okej. Och sen för några dagar sen så snapchatade jag honom och frågade om han ville snapchata men han ignorerade den (han har ignorerat mina snapchats FLERA gånger senaste månaden) och grejen är att jag har liksom kontaktat honom de senaste gångerna så det känns så jävligt clingy att kontakta honom igen och jag känner mig så svag om jag kontaktar honom om och om och han kontaktar aldrig mig/ignorerar mig men det känns så jävla tufft och inte veta om vi fortfarande har nått eller om det här är hans sätt att göra slut. Fan, asså jag önskar att jag inte brydde mig men jag kan inte sluta tänka på honom, han finns överallt och jag kan inte prata med honom på skolan för att vi håller det hemligt osv. Jag vet att jag låter som en jävla idiot men ni måste förstå att i början var allt så jävla perfekt och jag KAN bara inte sluta tänka på alla de extremt gulliga sakerna ha brukade säga till mig som fick mig att må så jävla bra. Bara hjälp mig..?
Det låter tyvärr lite som att han har utnyttjat dig :/ Det kanske inte var hans mening i början, men bara att det att han gjorde slut efter att ni hade sex. Det är ju ett ganska klockrent tecken, fastän nu hans anledning kanske verkade logisk.
Om du vill få ett regelrätt svar får du nog chansa och vara ärlig med dina känslor och berätta för honom vad du vill. Vill inte han mer måste du ju få en chans att gå vidare och få höra att det inte blir mer. Men jag tycker utifrån hur han ignorerar dig nu att han gått vidare. Han tyckte kanske att det var spännande, och sedan att ni hade sex ett par gånger ville han väl mer än gärna ställa upp på, men att han inte vill ha ett förhållande i den bemärkelsen,
Men jag håller med dig. Du ska inte visa honom gång på gång att du finns och att han har dig i sin knutna hand så fort han vill något med dig. Ställ honom mot väggen eller håll ut utan att höra av dig, så lär du märka ifall han fortfarande har intresse för dig.
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Alltså i regel så kommer ju inte killen bli anmäld för att haft sex med dig om du var med på det. Men jag fattar ändå inte grejen med att hålla det hemligt? Man kan ju vara ihop med någon utan att ha sex, så ni kan väl lika gärna visa er offentligt?
Men i alla fall. Antingen tycker jag att du ska berätta för honom hur du känner, alltså typ exakt det du skrivit här, eller bryta all kontakt med honom 🙂
Håller med föregående, der verkar som om han har utnyttjat dig… Det verkar inte vara mer än sex han vill ha eftersom han inte vill ses utöver det. Jag tycker inte du borde gå med på detta och helt enkelt göra ditt bästa i att glömma honom. Det kanske låter hårt men det är det lättaste. Kanske han mognar på sig lite och ni någon gång i framtiden kan återuppta er relation när ni är lite äldre.
Tycker också att du ska glömma honom! Uppenbarligen så handlade det om sex… Hitta någon bättre! Är man inte 15 när man går i nian förresten? Eller minns jag helt fel nu?
Medarbetare på Skor iFokus
Tycker också att du ska glömma honom! Uppenbarligen så handlade det om sex… Hitta någon bättre! Är man inte 15 när man går i nian förresten? Eller minns jag helt fel nu?
Tack så sjukt mycket för alla svar!! Jo, man brukar vara 15 men jag är hyfsat nyss fyllda 14 så… Iaf, jag tog bort honom från Snapchat imorse för jag fortsatte och gå och kolla på hans profil och hans bästa kompisar osv (fast nu har de ju tagit bort bästa kompis delen men jaja) och jag såg honom flera gånger i skolan idag osv och det är så sjukt jobbigt. Alltså.. för mig tror jag att den värsta delen är att jag inte har fått nått slut liksom. Ingen "final" avslutning. För det senaste han sa va liksom att vi kan ses men nu har vi inte messageat på några dagar och.. jag vet inte.. för mig så gör man inte bara slut så liksom. Utan i såna fall så skulle jag vilja att han messageade mig och bara avslutade det för nu vet jag inte om jag har något att "hoppas" på eller inte.. :/ Och jag vet inte varför men Jag börjar ångra att jag tog bort honom på snapchat av nån anledning.. #1 #2 #3 #4 #5
Han anser nog inte att ni har något att avsluta. Jag tror inte han ser eran tid som ett förhållande utan mer som en sexmöjlighet. Därför tänker han nog "äsch det är bara att ignorera henne så kommer hon lägga av, jag har ju inget ansvar, vi är ju inte tillsammans eller något". Tyvärr tror jag det är så.
Klart det känns jobbigt, men kämpa emot det! Det kommer att gå över och du kommer att hitta någon ny!