Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 705 ggr
ostbollen
2015-01-31 09:32
0

Florida...

Hejsan! Detta är kanske inte något roligt innlägg men men! Min familj ska till florida i sommar och ska till de kända ställrna : Miami, Orlando, Key west. Om någon har varit på ett bra hotell eller hört om något tipsa gärna! Alla förslag är välkommna.

Facie
2015-01-31 09:37
0

Har faktiskt varit på alla de ställerna själv, det är helt underbart. Totallt älskar det. I Orlando kan jag rekommendera hotellet JW Marriot, underbart fint med en vattenpark på baksidan.
I Miami tycker jag man kan välja nästan vilket hotell som helst som ligger på stranden, det är en häftig stad där mycket händer överallt :)

Key West är ganska annorlunda än alla de ställerna jag varit på i USA, extremt vackert.

ÅK TILL SAWGRASS MILLS, bästa shoppingstället som finns, ligger nära Orlando tror jag. Det är verkligen världens underbaraste ställe, haha!

Pretty wise //

ostbollen
2015-01-31 09:48
0
Facie
2015-01-31 09:52
0

#3 Jag vet faktiskt inte riktigt hur vi gjorde. Men hur som helst går det att boka via deras hemsida eller varför inte ringa :) Deras hotellfrukost är btw too die for.

Och återigen: Sawgrass mills!!!! ÅK DIT! Till och med min pappa tyckte de var kul där :)

Pretty wise //

Larissa
2015-01-31 11:06
0

Jag har varit i Miami! :)

Bodde på "Grand beach hotel" som låg på miami beach.

Tyckte det var ett superfiint hotell! Inte bästa utbudet på middag på hotellrestaurangen, men aja.

Vi åkte bussen till nåt shoppingcenter som var rätt bra! Det tar dock ett tag att åka till dehär bra shoppingcentren, typ en halvtimme..Inte bästa läget alltså. 

Tyckte ändå det var väldgt fint och bra, och jag var mycket nöjd :)