Hur kan man hålla sig vaken ?
Har massor att göra just nu med att städa i köket och vidare i vår lägenhet hur kan jag hålla mej vaken då det måste bli gjort. Ska pimpla i mej vätska då Cola ska göra två nya flaskor så jag blir lite mer vaken men finns det något annat knep ? Gå är inget alternativ då jag är extremt mörkrädd speciellt själv
Sov och städa imorgon ;) Cola mm piggar bara upp tillfälligt sedan blir man snabbt trött. Jag blir inte ens pigg på det xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Somnade faktist ;) var helt slut känns som ett jobb men utan lön att få lägenheten helt ren men ja ska börja städa vid sex här nu på morgonen :)
#2 Du kanske kan få hjälp av någon? Har du sambo?
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
Aa jag har sambo men han orkar inte på veckorna och sen gör han mycket annat tex tvätten och handlar plus lagar mat. Jag har hand om hela lägenheten i övrigt :)
#4 Okej :)
Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se
#4 Jag & sambon har olika "sysslor" vi ska göra men vi hjälper varandra om det behövs 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aa så har jag och sambon lagt upp det med gjort en lista sen delat av den :) Så nu har jag hand om vardagsrum dock hjälp från gubben idag städar köket än. Sen köket är även mitt :) Delar på kaninburen då jag inte kan ligga på golvet pga rygg ont sen tar vi maten varannan gång så jag i morgon han gjorde den idag av en vana ;). Så jag diskade och i morgon jag och han diska.