Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 1015 ggr
[Nettan120]
0

Hur kan man hålla sig vaken ?

Har massor att göra just nu med att städa i köket och vidare i vår lägenhet hur kan jag hålla mej vaken då det måste bli gjort. Ska pimpla i mej vätska då Cola ska göra två nya flaskor så jag blir lite mer vaken men finns det något annat knep ? Gå är inget alternativ då jag är extremt mörkrädd speciellt själv

Fridaaaa
6

Sov och städa imorgon ;) Cola mm piggar bara upp tillfälligt sedan blir man snabbt trött. Jag blir inte ens pigg på det xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nettan120]
0

Somnade faktist ;) var helt slut känns som ett jobb men utan lön att få lägenheten helt ren men ja ska börja städa vid sex här nu på morgonen :)

Skogsraah
0

#2 Du kanske kan få hjälp av någon? Har du sambo?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

[Nettan120]
0

Aa jag har sambo men han orkar inte på veckorna och sen gör han mycket annat tex tvätten och handlar plus lagar mat. Jag har hand om hela lägenheten i övrigt :)

Skogsraah
0

#4 Okej :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Fridaaaa
0

#4 Jag & sambon har olika "sysslor" vi ska göra men vi hjälper varandra om det behövs 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Nettan120]
0

Aa så har jag och sambon lagt upp det med gjort en lista sen delat av den :) Så nu har jag hand om vardagsrum dock hjälp från gubben idag städar köket än. Sen köket är även mitt :) Delar på kaninburen då jag inte kan ligga på golvet pga rygg ont sen tar vi maten varannan gång så jag i morgon han gjorde den idag av en vana ;). Så jag diskade och i morgon jag och han diska.