Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 681 ggr
justaskk
0

ande hjälp !

Hhej! jag vet inte om detta är rätt grupp , men annars får ni ta bort trpden! 

De är såhär

jag och 2 kompisar körde anden i glaset. vi fick kontakt med en kompis till släkten som dog den 7 augusti. 

vi frågade om nån av oss kände anden och då drog den till ja ch sedan till mitt namn. jag började fråga lite namn tills jag sa hennes namn.

min kompis frågade om hon ville att nån skulle försvinna från världen, hon sa ja, hon drog till mitt namn och en utav min kompis namn. 

Vad ska vi göra? ska hon döda mig? hon är min farmors brors fru och vi hade ganska bra relation till varandra :/ hon sa även att hon var ond! 

snälla hjälp mig att få svar på denna frågan! 

( förlåt för rörlig text men är ganska upprörd)

[Nelley]
3

Det var en av dina kompisar som rörde glaset, du kan vara lugn! ;)

[134643]
0

Jag tror alldeles för mycket för att köra anden i glaset, skulle aldrig i livet göra det! Meeen jag tror inte att det är någon fara för ditt liv, så du behöver inte oroa dig :)

Karmatarerskanise
6

Det var säkerligen någon av dina vänner som flyttade glaset. Och håll inte på med sådant. Finns inget bra med det. Första regeln är att aldrig fråga om döden.

taylor__lambert
0

Anden i glaset är som skapt för trubbel, men det finns några sajter här på iFokus här, denna och den här. Även om det hade varit din vän som gjort så att glaset flyttat sig, håll inte på med sånt som anden i glaset, gör ingenting med ande världen som man inte vet hur det fungerar.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

NordicSunset
0

Jag tror inte ett endaste dugg på andar och "andevärlden" (._.) och jag är dessutom 100 procent säker på att det var din kompis som flyttade på glaset. Det kommer inte hända dig något

Be the best version of you.

• Zoella