Hur tränar ni?
Hur tränar ni eller går ni i någon sport eller tränar ni på gym?
Själv så är jag naturligt smal, men tränar ba för de ä kul!
Går i hocky, simning och dans.
Går från soffan till badrummet och tillbaka sen ;)
Be the best version of you.
- Zoella
Tränar gym 4ggr veckan och tränar fotboll 4ggr veckan. Tränar väl för att inte ta skit av andra.. Har varit mobbad i x antal år men sen jag börja gymma så har dem j*vlarna fått sig då och då.. Är ingen våldsam människa men förtjänar man det så gör man det..
Tränar gym 4ggr veckan och tränar fotboll 4ggr veckan. Tränar väl för att inte ta skit av andra.. Har varit mobbad i x antal år men sen jag börja gymma så har dem j*vlarna fått sig då och då.. Är ingen våldsam människa men förtjänar man det så gör man det..
Promenader med hundarna i varierande tempo och terräng.
Red innan men inte råd eller tid med det nu.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kul för hundarna också;)
Mina hundar älskar att gå ut och gå :P
Har också ridit men började träna hocky varje da i veckan och kände också att jag han inte med..
Går till gymmet eller är ute och joggar! :)
En app som heter "för er som hatar träning" :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jag tränar brottning 2 ggr i vecka. Och är ut med hunden varje dag.
Tränar inte längre pga ätstörning. Men har alltid annars tränat fotboll, innebandy, löptränat och styrketränat.
Tränar på Gym några gånger i veckan beroende hur min kropp känner sig. Ska börja simma efter min operation då jag vill fortfarande vill träna men avbelasta så mycket som möjligt.
Sedan är jag ute och går med mina hundar 3 gånger om dagen 1h varje gång minst. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
För tillfället tränar jag inte pga problem med muskelkramper. Är under utredning och ska förhoppningsvis få lite svar under nästa vecka.
Rider en gång i veckan, ibland två. Vandrar nu på vintern från och till skolan (Cirka 2 km) och på vår/höst cyklar jag. Ut och går/joggar 2 gånger i veckan cirka. Och på vintern åker jag också slalom en gång i veckan. Ibland blir det också Zumba/något träningsprogram på gymmet.
Powerwalks varje dag. Cyklar ibland, och då 1 mil per gång.
Jag rider 4 dagar i veckan, och nu på vintern simmar jag två gånger i veckan. På våren/sommaren springer jag ett par/tre dagar i veckan också istället för simning :)
rider 2 dagar i veckan, gymmar på idrottslektionerna och styrketränar hemma vissa kvällar.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Simmar minst en gång i veckan, 1-2 km. Sen blir det lite promenader.
//Jessie
Går ut med hunden (olika långt olika dagar) Går till och får köket och badrummet Ibland försöker jag träna ryggen, typ en gång varje månad eller så…
Medarbetare på Skor iFokus
Jag gymmar ca 3 ggr i veckan, och när det inte är snö och isigt ute så brukar jag ut och ta promenader/springturer.
Spelar fotboll i KIK-DAM så vi tränar utomhus 3ggr/v, brottarfys 1ggr/v, inne i hall 1ggr/v och sen gäller det att springa och gymma på egen hand. :)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Spelar Tennis 1 gång/veckan, också kör jag agility med hundarna. Innan har jag spelat Hockey, Fotboll, brottning, (gymnastik typ när jag var 6 år men haha ja) också har ja simmat i ungefär 5-6 år, tills jag tröttnade xD.
I'm out 
Brukar ta en promenad till kylskåpet och sedan tillbaka :) men annars går jag till och från skolan, rider 1 gång i veckan (ibland 2 om man har riktigt tur) och tar en powerwalk då och då, men inte nu under vintern. Ska börja hemmaträna har jag tänkt, typ sit-ups och sånt.
Räknas den där promenaden mellan toan & sängen, plus den mellan köket och sängen..? Hm.. 😃
Nä men tidigare red jag 2 dagar i veckan, men pga brist på intresse på det stället jag red så slutade jag. Kanske börjar senare till våren/sommaren, men på ett annat ställe.
Går till skolan från busen varje morgon & eftermiddag(tar bussen till busstorget och går därifrån till skolan, men kan ta en buss till skolan därifrån också, tar typ 10 min att gå för mig). Sedan vill jag börja gymma men måste förmodligen betala kostnaden själv och vet inte om jag har råd just nu.. Kanske införskaffar mig en bättre cykel+ en hjälm så att jag kan cykla till skolan sen när det blir varmare. Eller tar longboarden. ;)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -