vart finns det bra jeans?
Jag undrar om någon vet en bra affär, (inte online) som säljer bra jeans som sitter tight, behöver verkligen ett par vanliga blåa jeans, har köpt från gina tricot, men de har töjt sig och blivit fula väldigt snabbt.
Så vet någon några bra jeans som sitter tight och inte töjer sig jättemycket? :)
Har köpt ett par från Tiger of Sweden tror jag de heter, i modellen Slender, de sitter som en smäck och töjer sig inte det minsta. Jag älskar dem. ^^ men priset är mindre roligt, modellen finns i olika färger men ligger mellan 1000 och 1500 kr… ;-(
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
DR DENIM!!
Skönaste byxorna ever. Kör man på deras jeans som är i typ leggings-modell så töjer de sig inte för de är superstretchiga. Finns i massor av färger och de har 3 olika modeller - låg, mellan och superhög midja.
De har även vanliga jeans men de har jag ingen erfarenhet av.
DET ENDA NEGATIVA är att eftersom att deras jeans"leggings" är rätt tunna så kan de gå sönder lätt om man inte TAR HAND OM DEM.
Har använt Dr. Denim i fleeeera år och har bara råkat ut för att byxorna gått sönder på ETT ENDA par. Men då tar jag bra hand om dem också.
Butiker som säljer Dr. Denim är Rut. m.fl och Carlings.
Annars kan man beställa utan problem från deras hemsida också - drdenimjeans.com
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
okej, tack för tipsen :)
Kan tillägga att deras jeans/jeans"leggings" ligger mellan 399-599 i vanliga fall 🙂
Alltså… Gina Tricots jeans sitter verkligen flawless.
Pretty wise //
Tycker också att ginas jeans är jättebra! Du kanske kan prova en annan model/kvalitet och se om de funkar bättre?
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
jeans med strech i ska inte tvättas med sköljmedel då "försvinner" strechen, kanske det som hänt för då blir jeansen stora. Mina favorit jeans nu är köpt på JC, märket är crocker, sitter underbart och har storlekar som inte är för långa för mig med korta ben! jag brukar även köpa jeans i en storlek mindre än vad som passar när jag provar då jeans har en tendens att töja sig ungefär en storlek efter användning.
Jeans från Gina är bra. Men inte de jeans som är typ leggings utan dem som är riktiga jeans (de som är lite dyrare)
#7 har funderat på crocker, ska se om de finns på jc imorgon :)
vad heter de bästa jeansen från gina? :)
Jag köpte ett par asbra och tighta jeans på carlings. Diesel var det. Töjer sig typ inget och går tillbaka vid tvätt :)
CUBUS. Köper alltid mina jeans därifrån och gjort det i flera år. Dem har vissa modeller som abbey, gemma, jeggings jane osv som är väldigt stretchiga och formar sig efter ens figur, och kostar mellan 200-300. annars har dem på Gekås i Ullared en modell som är precis som Dr denim men som kostar runt 150 kr, har köpt ett par av dem också men man får köpa en rätt så tight eftersom dem tappar en del av stretchen efter ett par tvättar och töjs då ut jättefort men värt pengarna!
vet att bikbok har börjat sälja en modell med byxor/jeans med stretch för 200.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Tycker att JC och BikBok har bra jeans, priset på dem är en annan historia :)
Köper på JC och hollister, alla jeans därifrån har hållt bra och är supersköna! :)
tack för alla tips :) köpte ett par på jc idag, problemet var bara att dem var för långa på mig, fastän de sydde upp dem, men det går ju att ha dem ändå!
Gå dit igen och be dem sy upp. Eller gör det hemma
Ja tycker H&Ms jeans är jättebra! Haft dom jättelänge och de sitter fortfarande bra!
Kärlek är starkare än hat.
Jag älskar H&M's jeans! De jag har sitter superbra, mina svarta har blivit lite urtvättade dock(mest i kanterna av tyget, vid sömmen) men så länge man tvättar de ut och in håller färgen hyfsat i alla fall. Eftersom att de dessutom inte är särskilt dyra gör det inte heller så mycket om något händer med dem. Alla jeans töjer sig, och det är tyvärr oundvikligt… Men de jag har har inte töjt sig särskilt mycket(H&M's).
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
JC har jättebra byxor, har man långa ben som dessutom är smala så hittar man jeans där, eller om man har korta och smal ben då finns det självklart också:) har man lite bredare ben så finns ju de å
köpte två par jeans från Hollister men kan man få dem att fortsätta var tighta tycker många jeans förlorar formen efter ett tag och det r inte snyggt. Använde Dr Demin men tycker de töjs ut snabbt men de är sköna som fan
Upplever inte alls att Dr. Denim töjs. Men jag har ju bara använt deras jeanstights och de töjs inte. Som någon tidigare sagt så ska man inte tvätta de med sköljmedel så kanske därför dina töjts?
HAr från Hollister, dyra och töjer sig en aning så köper alltid en storlek för tight :)
Jag använder mest Cubus jeans. Men de från Gina sitter fint också! Det handlar ju om att köpa rätt storlek. Alla tighta jeans töjer sig, så de ska gärna vara lite för små när man köper dem. Ett annat fel många gör med sina jeans är att tvätta dem! Jeans behöver inte tvättas så vida de inte blivit riktigt smutsiga (ty jordiga eller något), det räcker med att vädra dem!
Medarbetare på Skor iFokus