Kärleksproblem
Hej! Jag får låna denna användare av en kompis då jag inte har tid med ett eget. Jag har ett problem med en kille jag tycker mycket om. Han är så perfekt eller det är svårt att förklara. Jag var tillsammans med honom för ett års sen men vi bröt förhållandet. Jag går på gymnasiet nu och han är med ett litet killgäng ofta, säger inte så mycket men är väldigt självsäker. Jag tappade känslorna för honom och han antagligen för mig. Men nu har mina känslor bubblat tillbaka. det har varit väldigt stelt mellan oss och vi har inte riktigt pratat. Men några få gånger har han kollat på mig i klassrummet. Jag har väldigt svårt att uppfatta vad han känner för mig. Jag skulle kunna skriva till honom, för vi är vänner på Facebook, han frågade en förfrågan. Men jag känner att jag inte vågar, är rädd för att han ska börja prata med sina kompisar och det ska börja tissla och tasslas. Vi känner inte varandra så bra och jag tror det beror på våran klass. Vi är väldigt uppdelade, egentligen som vilken klass som helst. De som är lite "populära" och sedan vi. Han pratar inte så mycket med de populära men hänger med dem. Hur ska jag kunna få tillbaka kontakten med honom utan att det blir stelt? Snälla hjälp mig :/
Skulle verkien uppskatta svar!
Puttar upp
Kan du inte bara skriva till honom och säga att du tycker det är tråkigt att det blivit så stelt mellan er? Du behöver ju inte fråga om ni ska träffas eller någonting, utan bara berätta att du gärna skulle vilja "lösa" allt mellan er så att ni får en naturligare relation till varandra - och sen utgå från det?
Johanna - Instagram
Tissel tassel kommer alltid följa allt man gör genom livet. Man får va så säker på sig själv att man kan stå över det, men det e jobbigt under gymnasietiden. Generellt lägger det sig mellan fjorton dagar till en månad vill du ha honom får du ta chansen ;)
Så om jag ska skriva till honom. Vad ska jag skriva? Typ hej eller tja eller är det för klyschigt?
Ingen som vill hjälpa mig? :(
Antar inte det😒
hej vad gör du är väl standard om man inte kommer på en bra början?
Gud vad bra jag stavar…
#6 alla har ett liv utanför internet så ibland tar det lite tid för svar.
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Jo det är klart! men kollar du på andra trådar går det snabbt att svara
#10 det beror också på ibland. På mina trådar kan det ibland gå snabbt ibland några timmar. Jag tycker du ska skriva "hej". Om det verkar desperat "råka skicka fel" eller "råka falla in på en konversation" eller så kan du "råkat glömma vilka läxor ni har" :)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#10 ja sen så är detta något som kan vara något lite svårare att svara på osv.
Gud vad bra jag stavar…
Puttar upp denna döda tråd. Skulle verkligen uppskatta hjälp:)
Nej, okej. Kan någon låsa denna tråd? :)
och här är tålamodet på topp ser jag:p
Gud vad bra jag stavar…
Haha jag har väntat i en vecka och får 1 svar efter varje gång jag puttar upp tråden. När jag går in har jag nästan inga svar OCH tråden ligger väldigt långt ner. Det är därför jag vill låsa tråden för jag tycker inte att jag behöver ödsla mer tid på denna tråd längre. Och du behöver inte vara så uppkäftig heller #16 jag är nog för feg för att skriva, men tack för svaren i alla fall:)
Plus att jag vill låsa tråden för att jag snart lämnar tillbaka accountet helt till hon som har det! Men tack för svaren jag fick :)