Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 1473 ggr
The Idizen
0

14 år - Vad ska jag önska mig?

Hej!

Jag fyller snart 14 år men vet inte vad jag ska önska mig förutom pengar … Tips? :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Hoseok
3

Det är en ganska lullig fråga, för.. Är det inte något du ska avgöra själv? :) Vad vill du ha? Vad behöver du? Vad gillar du att göra på fritiden? 

När jag var 14 så önskade jag mig datorspel, tvspel, kläder (!), pengar, presentkort, godis.

Decemberbarn
0

Vad gör du på fritiden? Intressen?

Whippet
11

Om du inte vet vad du ska önska dig varför ska du önska dig något som du kanske egentligen inte vill ha, men som någon kommer lägga pengar på, och som du sedan inte kommer använda?

I'm out Vilar huvudet i handen

Hoseok
1

Håller med #3 lite. Om du verkligen inte vill ha något, kan du inte önska dig att folk skänker pengar till välgörenheter eller liknande? :)

The Idizen
0

Tack för förslag. :) Gillar kläder, smink, skor, djur, fota

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

[Pomelo & Gigi]
0

Du kan ju säga en dyr sak du vill ha och sen kan dina vänner och familj ge det tillsammans istället fören massa billiga småsaker du egentligen inte vill ha.

Facie
1

En ponny, helt klart!

Pretty wise //

dansafastingenser
0

Jag fyllde fjorton nyss och jag önskade mig inget. Jag fick sockor, pengar (!!!), oreo, och andra onödiga grejor jag inte behöver så önska dig något som du INTE skulle vilja lämna tillbaka- för att det är så hiimla pin.

Polaroidkamera

Husdjur

Någon bakgrej

Ritpennor (JAG VILL HA DET!! 1 MÅNAD FÖRSENAD DOCK:((

Glitterpåsar-10kr på nordins papper

skivor

böcker..

/äckligt anonym.

molam
0

Nån bra bok, eller varför inte nån trevlig skiva.

Eller inget om du inte ens vet vad du vill ha……

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

mosegardensgeena
0

Önska dog saker du vet du kommer vilja ha/behöva, tex biokort eller presentkort :)

[Stockholmsbruden]
0

Kameraobjektiv? Nya träningsskor? Kul bok?

Flöffo
0

Vill du inte ha något så kan du ju lika gärna önska dig något som går till något bra, t.ex. skänka en get, bli fadder till ett djur, stödja kampen mot Ebola, pengar till mat, plantera träd, skapa en brunn eller något i den stilen. 

Ärligt talat förstår jag inte varför det ska vara så viktigt att önska sig något. Vill man inte ha något kan man antagligen nöja sig med det man får, önska sig pengar, skänka till välgörenheten eller inte få något alls. Tycker jag :)

//Flöffo

kattella
0

Enligt mig är detta något som du får välja. Alltså alla gillar olika, oberoende av ålder och kön.