Tjej filmer!
I love girl moviesssđ
Kommentera alla bra tjej filmer ni har sett, som ex mean girls!
Hannah Montana the movie.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare pÄ TonÄringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Pitch perfect, mean girls, drama Queen, pretty little liars och bridge to terabithia
Mean girls, John Tucker must die, Bring it onâŠ
HÀr Àr en lista: http://www.imdb.com/list/FRmNQ_enjDM/
Lol (en film som heter sÄ) :)
Har redan sett lol, mean girls, john tucker must die, bring it on, pich perfect och pretty little liars men tack för era kommentarer! :)
Idag görs filmer för alla kön ganska mycket. SÄ finns inga direkta super tjejiga filmer typ.
May the Gerbils be with you :3
Bridesmaids glömde jag ju! Roligaste tjejfilmen ever! đ
#7 Den har jag ocksÄ sett, super bra film!
SÀger som #6, tycker alla filmer passar alla kön, Àr ju helt beroende pÄ vad man kÀnner för att se.
Men om man tÀnker mer pÄ romantiska filmer tycker jag att dessa klassiker Àr riktigt bra.
Pretty Woman
Dirty Dancing
Notting Hill
Imdb Àr riktigt bra om man vill hitta nya filmer, hittade den hÀr trÄden nÀr jag sökte pÄ olika titlar http://www.imdb.com/list/sa7fWtT4KFM/?ref_=tt_rls_3
~When life gives you lemons⊠Chuck 'em at people~
For a god time, call..
HAha den Àr skit rolig! :D
#9 NÀr jag skrev tjejfilmer menar jag typ highschool med elaka tjejer som pÄ filmen Mean girls
#11 Testa att söka efter Mean Girls pĂ„ IMDB, sen kollar du bara "Rekommenderade filmer" under titlen, snabbt och smidigt sĂ€tt att hitta bra filmer med samma tema đ
~When life gives you lemons⊠Chuck 'em at people~
Systrar i jeans? :)
Sydney white, the girl next door, the clique
Bron till Terabithia fĂ„r mig att storböla varje gĂ„ng đ
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare pÄ Social Fobi Ifokus, VÀlkomna in! -
En shopaholics bekÀnnelser, sÄÄÄ bra!!
Men hÄll dig tÀtt intill mig, för vi kan gÄ pÄ vÄr egen vÀg.
Medarbetare pÄ barnens ifokus
Burlesque
White chicks, A cinderella storyâŠ
HĂ€lsningar Olivia
Titta gÀrna in pÄ min blogg
#18 Redan sett bÄda, dom Àr jÀtte bra!
Jawbreaker, Teen Spirit
Geek charming, wild child, white chicks, what happens in vegas, the ugly truth, all a girl wants, sydney white, 10 orsaker att hata dig, how to loose a Guy in 10 days, John thucker must die, monte carlo, step up, princessprotection, crazy stupid love, you again, just go with it, 50 first dates, the perks of being a wallflower, easy a, 17 again, a cinderella story 1,2,3, love actually, think like a man, mr and mrs Smith, it's a boy girl thing, freaky friday, temptation island, picture this, new years eve, bad teacher, friends with benefits, just friends, leggaly blonde, sleepover, en shoppaholics bekÀnnelser, 27 dresses, breaking up with sarah Marshall, we're the millers, bröllopsduellen, snygg sexig och singel, chasing libery, the proposal, juno, linas kvÀllsbok, footloose, hairspray, date night, bekÀnnelser om joller kyssar och katter, something borrowed, how do you know, life as we know it, amarican pie, not another teen movie, the breakfast club,just My luck, the parent trap, spread, Valentines Day, what's your number, mamma Mia
#21 TACK!
Dirty dancing , Wilder child , John tucker must die, pitch perfekt , finns typ hundra till men kommer inte ihÄg
Menade Wild child
Expelled Bröllops duellen
IQ inte en high school film men den Àr sÄ gullig xD
Kram Elsa<3
Cillaandersson.weebly.com
You again kanske kan vara nÄgot? :)
//Flöffo
Finns inga s.k. tjej- och killfilmer.
â„ Fingal â„ Silver â„ Tay â„ Urchin â„ Ceder â„ Juniper â„Besök gĂ€rna min fotoblogg pĂ„ rattien.weebly.com!
Jag Àlskar Troy (2004) med Brad Pitt som Achilles. Men den kanske inte Àr "Tjejig" nog för att vara hÀr. Annars har mÄnga MARVEL filmer en romantisk stÀmning emellanÄt, Àven om de Àr mycket action och effekter ;-) But that's me =P