Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: böcker-film-och-musik
Läst 537 ggr
hund_katt
0

Ni som läst arvtagaren/Eragon böckerna

Varning för spolieras i denna tråd!!!!! Ni som har läst Eragon böckerna, eller Arvtagaren, jag har en fråga till er. Själv har jag läst första boken och ca 200 sidor av den andra. Sen fastnade jag för det aldrig hände något där. Så efter ett par år försökte jag fortsätta läsa men kom inte ihåg någonting xD så bestämde mig för att läsa om första boken igen. Men nu undrar jag av nyfikenhet, jag vet.. Jag borde inte fråga, men jag vill verkligen veta. Kommer Eragon någon gång bli kär/bli ihop med någon? Känns som att han och Arya är på G(så långt jag läst) men ändå inte… Snälla någon som vill spoila? Hahah… Jag vet att jag inte borde läsa spolieras men jag vill verkligen veta! :P

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Zakaraa
0

Kom själv inte längre än halva tredje boken sen dog jag av tristess (och jag slutar Aldrig läsa en bok, jag avslutar alltid - förutom denna)

Har inget svar på din fråga men jag skulle tipsa dig om att ställa frågan även inne på Litteratur iFokus. Du har nog större chans till svar där skulle jag tro :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Lojs
2

Jaja, vill du ha spoilern så. ;) Han kommer inte bli ihop med någon.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

hund_katt
0

#2 vaaaa!? D: ok nu fattar jag Vrf jag inte ska be om spoilers… Haha… Har alltid blivit besviken när jag frågat efter spoilers men lär mig ändå aldrig xD

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse