Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1461 ggr
hannaj98
1

Vart köper ni smink?

Vill som sagt veta var ni köper ert smink. Letar efter ett ställe, online eller butik, där utbudet gärna är stort och gärna billigt. Både dyrare märken till ett lite billigare pris eller inte märken med hyfsad kvalité.

MoaHermansson
0

köper typ bara smink när jag är i andra länder eller när det är på REA, är så himla dyrt annars. Ibland beställer jag från lookfantastic.com

Whippet
1

Köper mitt på kicks, Åhléns, Hm osv men det är så lite och sällan jag köper det, använder det inte så ofta heller.

I'm out Vilar huvudet i handen

[pusselbit]
0

Kicks, Åhlens, mus typ:) använder nästan bara cc- Cream till vardags ändå så

hannaj98
0

#1 är det en säker sida? alltså har du alltid fått det du beställt och inget krångel med betalning eller så?

Jojaton
0

Överallt där jag kan få tag på det 🤐

lookfantastic.com, feelunique.com, asos.com, kicks, åhlens, makeupstore, makeupgeek.com, eller från märkets egna hemsida. Aldrig haft något problem med någon av hemsidorna, har alltid fått vad jag beställt, ofta väldigt, väldigt, fort och aldrig något problem med betalning. feelunique betalar dessutom tillbaka tull om det råkar fastna där, bara att mejla en bild på kvittot till dem! :)

Johanna - Instagram

MoaHermansson
0

#4 Ja, det är en säker sida och har aldrig haft något krångel :)

Saaara
1

Ullared! Billigt och bra :)

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

IceTee
0

Body shop för tillfället! Har fått så himla dåligt bemötande på vårt kicks här, och Åhléns har inte speciellt mycket (dessutom är det rörigt som attan där inne…) och har fått för mig att MUS är rätt dyrt Dock finns det vissa undantag, t.ex. mascaran som jag måste köpa på kicks

Medarbetare på Skor iFokus

[cameradetails]
0

Kicks eller H&M :)

Jamie+Engla
2

Ingenstans, jag går helt naturell. Inte för att jag är emot smink! Men jag gillar inte att ha de på mig, jag har inte tid att ta på de och jag känner mig som en liten flicka med smink på. Varför? Vet inte, men jag har inget behov och har aldrig haft. Tjej snart 17 år ;-) Men brukar inte typ Ica och Coop ha en massa smink? Fråga mig inte hur bra, men det ser ut att vara en massa grejer iaf. Kan tänka mig att där jag köper nagellack (när jag gjorde det) borde de även finnas smink.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

MINA_
0

Nästan allt från The body shop, min mamma jobbar där :)

axa
0

Vill du ha billigt smink så kolla till in&finn !

Där har de även rea osv, fittade fantastiska eyeliners, läppglans, nagellack osv där för 10 kr/st. Puder, foundation, concealer osv kostar runt 15-33 kr har jag för mig. Funkar jättebra för jag tänkte att det kunde vara värt ett test. Istället för att spendera 2000 kr, så spenderade jag 175 kr på väldigt mycket smink.

Jag valde dessvärre fel nyans, men får använda det försiktigt bara, så jag inte ser ut som en pepparkaka 😉 

Men ska nog gå bort från dessa produkter, får ont i ögonen och har reagerat på det. Men nu är min hud väldigt känslig så har nog bara med det att göra, sminket har ett gott rykte därifrån och andra jag pratat med är mycket nöjda.

jossan...
0

Kicks, lindex och ibland H&M

Gud vad bra jag stavar…

[Tilde]
0

Köper ofta på e.l.f. eller Feelunique.com! De brukar ha riktigt bra priser 🙂 Annars köper jag ibland från ASOS och annars i diverse butiker.

XxteZZxX
0

Lyko.se, ingen direkt anledning dock. Men gillar att dom har märken som inte testar på djur, och det är fraktfritt 🙂

♫ ♪ Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart? Innan du ens testat? ♪ ♫

noraa
0

kicks!

Tipsi3
0

Mineralpuder samt tillhörande borste köpte jag på Body Shop, det gick på runt 500 kr, men det var det värt! :) Concealer från Tikei, köpt vart minns jag dock inte just nu…

Men annars så köper jag mascara, ögonskugga och liknande från Lumene och Isadora mm på Lindex och H&M ;)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Javix
1

HM är bra, dem brukar ha reor, med såhär saker för typ 10-50 kr på rea. Alltså, jag köpte ett maybelline läppstift för 10 kr där häromdagen!

Larissa
0

Brukar beställa från tex. lyko.se eller eleven.se eller kicks om jag vill ha nåt märke som inte finns på åhlens/kicks etc. där jag bor. (Tex. smink från The balm eller mac)

Annars brukar jag passa på att handla smink från Åhlens city när jag är i göteborg/stockholm för där finns Mac.

[EmmiieErixon]
0

Kicks, craycray, sephora ehm… typ internetsidor som fått OK betyg och så klart i butiker med. När jag ska bara köpa en  foundation så kan jag bara gå till Ica då de har min favvo för närvarande. Sedan typ HM (dock inte deras eget smink) och andra butiker som återförsäljer. 🙂

Gekås Ullared brukar ha lite wet and wild med, gilar deras quads ganska bra. 🙂