Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 895 ggr
Klarar_Hogberg
2015-03-07 21:35
1

Vänner

Bara jag som liksom ibland bara blir trött på mina vänner för att dem aldrig förstår mig? Det är inte det att jag är tillbakadragen eller otrevlig vilket dem inte är heller, det känns bara som att dem överser mig hela tiden och liksom inte tänker på Vem jag är. //kan inte dem här grupperna så jag bara chansade heh

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

Molekylflickan
2015-03-07 21:39
0

#0 You are not alone… :(

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Cazzos
2015-03-07 23:04
1

Blir mest trött på mina vänner för att de

1. Pratar för mycket om samma sak (och då menar jag VARJE DAG I FLERA MÅNADER) trots att jag säger att jag inte orkar höra på det
2. Är allmänt jobbiga
3. Gör dumma eller fel saker. Typ en av mina kompisar har en ängslig, boll-manisk hund som hon slarvar med att träna. Istället när han blir manisk över nåt så filmar hon o skrattar åt det

En annan kompis har en helt förvrängd bild av vad skillnaden är mellan "krav" och "ytlighet" när det kommer till killar. Det hon har är inte krav, hon är bara så jävla YTLIG

4. Gnäller över allt: maten är för äcklig, vädret är för kallt, kan inte göra det där och det där, bla bla bla AVGÅ

[Tilde]
2015-03-07 23:21
2

En äkta vän behöver inte alltid förstå dig, men accepterar dig för den du är och tar hänsyn till dig som person. Prata med dina kompisar och berätta hur du känner! De kanske inte är medvetna om att de gör något mot dig som får dig att må dåligt.

Klarar_Hogberg
2015-03-08 01:17
0

tack guys ❤️

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ