Skådespelare/modell?
Hej på er! Jag har alltid gillat att vara framför kameran och spela teater, har sedan jag varit nio (är snart fjorton) velat bli skådespelare eller modell. Och tja, det har väl varit lite som en dröm men jag har aldrig riktigt vågat ta steget att göra verklighet av den drömmen så jag tänkte att det kanske började bli dags att göra det:) Men jag har ingen aning om hur man ska göra, jag vet redan att man kan bli medlem på stagepool och sånt men är min mamma är lite skeptiskt till att man ska betala för att få ett jobb:/ Vet ni ngt annat sätt/hur jag ska få min mamma att betala? Här får ni iaf lite bilder på mig, tycker absolut inte att jag e jättesnyggt och vill bli modell därför utan för att jag ÄLSKAR att stå framför kameran:D
Statist.se
Maila olika företag som är i behov av promoting och säg att du skulle kunna ställa upp som "modell" om de behöver fotografera till reklamblad eller liknande
Kontakta yngre, utvecklande företag typ mindre kända märken av smink eller klädeskedjor
Man får börja smått! Jag är långt ifrån modell men detta är nog vad jag skulle göra. Hur gammal är du? Om du ska börja på gymnasiet så kan du ju börja på en linje som har med media att göra. 🙂