Svt?
Nån som har problem med svt, står bara programmet kan inte spelas upp i deras app, har uppdaterat och allt
Inga problem på ipaden för mig (testade nu)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hmm:( Kan det vara at jag inte har nått utrymme?:o
Har också ipad btw
#2 Inte fått något utrymme?
Det står " Kan vara för att jag INTE HAR NÅGOT UTRYMME"
Exakt vad är det som sker när du försöker? Är det alla program eller bara vissa?
Lite uppenbara frågor här, men måste fråga så jag vet: Har du testat att starta om ipaden helt och hållet?
Japp det har jag testat:)
Varför står det "inget sim"? Det gör det inte på min ipad, och har inget simkort i min, har internet via wifi, kanske har något med det att göra?
Jag försökte starta exakt samma program som du försöker se. Då står det att "Programmet inte går att se i mobiler eller surfplattor. "
Testade med ett annat program och det funkade alldeles utmärkt.
Hmm, lite karma. Nu funkar plöttsligt alla utom t program som är just de jag vill se..
#10 Nja, tveksamt att det har något med det att göra. Jag har använt både ipads och andra plattor utan simkort, och då har det stått så, men ändå fungerat.
#12 Jag tror det beror på det jag skrev i #11. Programmet går inte att se på plattor och mobiler.
#13 Ok ja på min står det inte så xD Märkligt att det är olika :P
Det kanske är en iPad med simkort, haha om det ens finns
Be the best version of you.
- Zoella
#16 Ja det finns, kan man ha i min om man vill 🙂
#11 Suger på detta med teknik, hur menade du att du testade med annat program? XD (usch vad pinsam jag är, kan ju inget…)
#18 Jag menade att du skulle testa ett annat program på SVT för att se om det funkade. Programmet du ville se på funkade ju inte.
Jaha, har provat det trodde jag skrev det haha. Alla utom de som jag vill se fungerar
Aa. Som sagt. Det funkade inte på plattor. :(