Vad sover ni i?
Vad sover ni i? Tex underkläder, pyjamas eller helt naken
Naken eller boxer. Sommaren brukar bli naket. Sambon gnäller inte så mycket 😂
May the Gerbils be with you :3
Beror på hur varmt det är. Ofta en T-shirt och trosor eller nått xD På vintern kan jag lätt sova i en tjocktröja, haha. Fryser väldigt lätt om nätterna 🤔
Bara kallingar. Om jag kan så gör jag det naken. Vilket inte är så ofta :/
Oftast en stor t-shirt och trosor. Men det bästa som finns är att sova i trosor och pojkvännens stora hoodie😃
Ibland kläder (de jag har haft på mig på dagen) annars underkläder
aaaaaaaaaaaangelina
Sover alltid naken, förutom under "röda veckan" då har jag på mig trosor.
Skulle jag sova med kläder på och vanligt täcke (sover dock med bara påslakan för det mesta, alltså inget täcke) så skulle jag seriöst få värmeslag. Men jag är rätt varm av mig också så (:
//Jessie
#5 Så du sover i typ jeans ibland? o.O
"Pappatröjor" (extra stora t-shirts) och trosor ^^
- Nederlandse Kooikerhondje -
En tröja som går över axlarna, byxor som går över knäna och strumpor. Det är såååååå skönt
#9 Strumpor i sängen.. *ryser* 🤪
Checka in @gnagarboden på instagram 
Sover oftast i en stor t-shirt och trosor samt strumpor. Måste vara den enda som inte kan sova utan strumpor. 😂
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
pj - shorts o tröja =)
Bara trosor eller trosor och en t-shirt 🙂
Pyjamas byxor och linne :D
Håller med #10, strumpor i sängen *rysning*
Lite varierande här beroende på årstid
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Stoora t-shirtar, trosor & bh… Ja vet.. men ja kan inte sova utan för då blir de obekvämt! 🤪🤦♂️
Sover alltid i kallingar. Det kan bli lite obehagligt när man låter allt dingla fritt 😃
Hm beror på haha!
På vintern/hösten/våren: pyjamasbyxor o t-shirt/linne,
sommaren: bara trosor, eller trosor och t-shirt/linne.
Med en kille: Bara trosor oftast haha
Nattlinne! Haha
Be the best version of you.
- Zoella
Oftast trosor. Och dethär kanske kommer att låta SKITKONSTIGT nu, men ibland sover jag med knästrumpor på. xD Nej men, ibland när jag vaknar på morgonen har jag jätteont i fötterna, jag vet inte varför, och sover jag med knästrumpor på gör det inte lika ont av någon andledning. :/
Portal Is Love, Portal Is Life.
Oftast naken, men som någon annan sa: under "röda veckan" blir det trosor på 🙂
brukar sova med trosor och en stor t-shirt😊
Juste, jag sover jämt med strumpor oxå, ovsett om jag sover ensam eller när på året det är :)
På vintern är det mjukisbyxor, strumpor och långärmad tröja som gäller. Annars varierar jag mellan pyjamas (då är den en t-shirt och "shorts"), nattlinne och när det är riktigt varmt så blir det bara i trosor.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Trosor och linne oftast. Kan inte vara utan trosor (detta är äckligt) för en gång vaknade jag av att hunden slickade mig mellan benen :o Sen dess har jag alltid trosor på mig!
#26 Haha lite roligt
Nattlinne eller T-shirt. Ibland med trosor, oftast utan. Ibland helt naket men av någon anledning sover jag alltid dåligt då.
Har testat att sova naken några gånger, men det kan bli rätt obekvämt med tanke på att jag ligger på mage.. såå sover oftast i underkläder eller ett par mjukisbyxor 😴
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
Trosor :d
Avgudar mina mjukisshorts. Sover typ alltid i dem och någon för stor tröja<3333
Bh, trosor och duntofflor
chanel no 5
helst naken haha annars trosor och killens t-shirts. Fast bästa jag upplevt är kallingar snor min killes hela tiden och har som pyjamas shorts hahaha 😂
Trosor och en T-shirt. Under röda veckan brukar jag även ha leggings på mig och sen en filt runt benen då jag blöder igenom såå lätt.. Uh, skulle aldrig kunna sova naken.. tänk om någon skulle komma in och man sover med täcket på golvet tex? Nejnejnejnejnej
we're always chasing that paradise
Allt som oftast de kläder jag har haft på mig under dagen.
Pyjamas ^^
tshirt & trosor, bara trosor eller naken ^^
Trosor ocha pojkvännens t-shirt. Funkar prima, som ett nattlinne typ, är liiiiiite mindre än min pojkvän hhaha
-
Bara trosor. Vinter som sommar! :) Klarar inte av att ha typ pyjamas, det blir liksom för varm och obekvämt haha! :')
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
t-shirt och trosor :)
Jag brukar sova i bara en tröja/linne. Utan trosor, skönast! :D
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Trosor, korta tunna shorts och en stor T-shirt:))
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
sängen:P
Gud vad bra jag stavar…
#44 Ba-dum-tss! 🤗
Jag brukar sova i en lös t-shirt. Bara. 😃
#45 haha ;P
Gud vad bra jag stavar…
Trosor…. En gång sov jag naken och hade glömt att kompisens snygga brorsa va på besök å gick upp på toa gissa vad som hände….. Iiiiih OMG Sexchock. Sen dess sov jag alltid me trosor de e skönare oxå
Naken alltid naken ;)
Trosor och t-shirt, brukar sova med bara trosor också men då trasslar jag jämt in mig i slangen till min insulinpump. Sätter pumpen i linningen på t-shirten annars och då tjorvar jag inte in mig.
Pyjamasbyxor och tillhörande långärmade tröja (+ täcke och två filtar, är frusen av mig på nätterna). Har ett gammalt nattlinne som jag använder om det skulle vara för varmt, vilket nästan aldrig händer. :P
Hälsningar Emma! :)
I trosor, klarar inte att sova i någonting. Blir föör varmt haha.. Spelar ingen roll om det är vinter eller sommar, är alltid lika varm om jag sover med någonting. Är det väääldigt kallt kan det hända att jag sover i en stor t-shirt. ^^
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Somnade med tjocktröja igår… men dog typ så efter 5 min vaknade jag och tog av mig den:P
Gud vad bra jag stavar…
Gör väl som de flesta pojkar och sover i kallingar, ibland naken om man är ensam hemma :)
Jag fryser väldigt lätt så jag brukar ha en stor t-shirt eller en långärmad pösig tröja och mjukis byxor :) Ibland på sommarn om de e riktigt snor varmt kan jag ha shorts. På vintern kan jag ibland gärna sova med en munkis på också :D
endast trosor både på vintern och sommaren. och om jag sover med några andra förutom pojkvännen så har jag en tröja också :)
Mvh Linnéa
Långt linne, om jag orkar sätta på det på kvällen. Annars trosor eller morgonrock
Bh o trosor
nattlinne eller tshirt
T-shirt och trosor, ibland pyjamas byxor
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
I mina underkläder, men ibland på kvällen är jag så trött, så då sover jag i mina kläder. :3
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Putt
Oftast kallsippingar, men händer att man sover naken också.
Hellu
Jag sover aalltid i strumpor, oftast bara strumpor och inget annat, förstår inte varför vissa inte gillar att sova med strumpor :( ibland en t-shirt och pyjamasbyxor om det är kallt (y)
If you are going through hell, keep going!
Kallingar🙂
Jag har som en "träningsbh" eller vad man ska säga. Så sover i en sådan och trosor :P
Det finns inget skönare än när det är kallt och man försöker hålla värmen. Jag sover med påslakan utan täcke i på sommarn. Oftast är det för varmt, men nu i början på hösten om det blir för kallt har jag en filt för säkerhets skull. ^ ^ Jag har en pjyamaströja på mig, ibland med byxor och ibland utan. Men alltid trosor på.
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Trosor eller naken.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Underkläder, mjukbyxor, t-shirt, hoodie, strumpor och vid behov raggsockor samt en extra tjock filt. Otroligt att ni inte fryser ihjäl, o då har jag ändå kring 25'c i sovrummet 🤪
Alltid Oavsett
#68 Galning hihi.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#69 Hehe, lätt frusen om inte annat 🤐
Alltid Oavsett
Denna snubbe njuter av att läsa era svar :)
I sovrummet är det så varmt sommartid att jag då bara har tomt påslakan som täcke. Kallingar när vi har besök och när jag hälsar på någon.
Well det beror på, har jag besök blir det Linne å shorts Aalternativs mina otroligt Tunna underbart sköna pyjamasbyxor, är jag ensam hemma Sportbh alternativt airbra Samt trosor eller mina underbara pyjamas byxor xD
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Oversizetröja, långa pyjamasbyxor , strumpor och luvan på året om
Bright light creates black shadows.
Never say never and Never say Forever
#66 håller med, älskar när det är kallt och man försöker hålla värmen.😍
Jag fryser jättemycket, hela tiden. Så jag har linne, stickad långärmad tröja, mjukisbrallor, ett par vanliga strumpor och ett par raggsockar. Och en filt i sängen som används flitigt. Men jag fryser på ändå… 🥶
Om man sover naken som kille dallrar inte paketet
Nu mera sover jag i trosor och utan bh eller med i bland av ren lathet sällan i tröja. Är jag redigt trött klär jag inte ens av mej
Bara trosor, året om. Ibland när vi sover borta (vi har båda familj långt bort) så lånar jag även en t-shirt av min man.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#77 "dallrar inte paketet".. ? Hur menade du där?
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Endast i trosor och ibland raggsockar för mina fötter brukar vara kalla :)
I en sliten T-shirt och "mjukis-shorts"
Nattlinne eller t-shirt + kalsonger eller trosor beroende på hur jag känner.
#84 Vi förstod mycket väl vad du menade, du behöver inte förtydliga.
Näck! Eller trosor om det är mens Brukade sova med t-shirt men den åker ju förtusan bara upp och när man vakna är den uppe i halsen över tuttarna och då ser jag ingen anledning att ens ta på den… Ofta har jag pojkvännen på mig också, hahaha När jag och min kille träffades sov han i t-shirt och kallingar men nu sover han också naken #83 vad var det #77 menade? (#84 togs bort)
Medarbetare på Skor iFokus
Skulle vara #85, heh…
Medarbetare på Skor iFokus
Ibland somnar jag med mina kläder på, bara sådär. Jeans, huvtröja, sockar och hela grejen. Oftast sover jag med en tröja/ett linne… samt mina sockar som jag sparkar av mig i sömnen x)
//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner
Oftast ett par leggings, en vanlig tröja, trosor (t-shirt eller långärmat) och ibland fluffiga luftiga strumpor (kommer inte på vad de kallas) om det är riktigt kallt eller om jag är förkyld. Om det blir för varmt har jag något annat, till exempel en oversized tröja och trosor.
//Flöffo
#85 skulle bara förtydliga göra det till #80
#86 Han förtydligade bara innebörden av ordet 'paketet' :) själv sover jag i trosor eller naken. Förstår inte folk som sover med kläder på sig, eller strumpor :o Jag får typ panik som jag måste sova med strumpor haha, känner mig instängd :3
Ett nattlinne (en längre t-shirt typ som går till knäna) och trosor.
Sover typ med antingen t-shirt och mjukisshorts, naken eller med trosor. På vintern kan det hända att jag har pyamas.
Kram Elsa<3
Cillaandersson.weebly.com
Kalsoner, strumpor och ibland en T-shirt.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
En oversize t-shirt och trosor :3
Jag är så övervarm så jag sover naken, önskar jag kunde sova med bara påslakan men måste ha mitt kedjetäcke för att kunna somna.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Trosor, pj shorts och t-shirt. Ibland tar jag av mig tröjan. Men det blir så varmt mellan benen när jag ligger på sidan så måste ha shorts, men de är rätt jobbigt för vänder på mig hela tiden när jag sover så shortsen åker upp och åt sidan, samma med tröjan. Provat sova naken, kommer aldrig hända igen O.o
T shirt, linne, stora/löst sittande linnen, magtröja, shorts, pyjamasbyxor, mjukisbyxor. Oftast har jag inget mer än trosor på underkroppen för det är obekvämt att det sitter något åt på höfterna, haha wierd. Skulle aldrig sova naken, provade en gång men gick upp och klädde på mig mitt i natten, sjukt obekvämt.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Endast trosor, kan inte sova utan dom eller med mer kläder:p
Är väldigt kall av mig och sover under vinterhalvåret med pyjamas, ofta långärmat och vanliga långa pyjamasbyxor. När det är riktigt kallt under vintern (eller när jag bara känner mig allmänt frusen utan anledning, kan lika gärna vara under sommaren haha, dock inte så vanligt) kan jag sova med mjukisbyxor och tjocktröja. Annars sover jag ofta med shorts/bara trosor och en stor t-shirt under sommaren eller på våren/hösten om det är varmt.
Shit, vilket rörigt inlägg det blev.
Beror på! X) Höst/Vår/Vinter: T-shirt o trosor eller T-shirt, tjocka mjukisbyxor och strumpor! :) Klarar av strumpor om de är rena, för jag fryser så mkt att det behövs! Sommar/Varmt: T-shirt o trosor eller bara trosor.
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Sover naken när jag är själv Om man sover hos kompisar eller dom hos mej brukar vi snacka om det så kan det bli trosor eller tom trosor +t-shirt nån gång
I min hjärna nu låter det bara "trosor" "T-shirt". Har läst det för många gånger nu!😂
Frida
Jag sover i trosor och bh men mamma köpte en ny pyjamas åt mig så tvingar mig på den då jag tycker den är så fin men obekvämt är de dock!
Putt
Nattlinne oversize sån man köper i ullared xD
I'm out 
I vintern brukar jag ha nån stor tröja, mjukis och strumpor på mig.
På alla andra årstider kan jag sova med allt från underkläder till pjamas, oversize T-shirt och en massa mer.
Jag kan inte sova naken, jag blir paranoid efter ett tag haha, Jag låser dessutom alltid dörren till mitt rum… Ibland får jag en massa konstiga tankar😐
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Trosor, ibland nån t-shirt. Beror på hur jag känner den dagen ;)
Mjukisar o t-shirt
Mjukisbyxor och t-shirt
Multi vad?
Oftast T-shirt och shorts. Eller mina Hogwarts pyjamas byxor. Eller min My Little Pony pyjamas. xD
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"