kan inte klä migsjälv!
jag har verkligen svårigheter för att klä migsjälv i den style jag gillar! Jag är inte den bästa inom mode och har inte mycket pengar för att köpa allt sånt. Jag har ju normala kläder som är OK lixom mainstream en tröja och jeans typ men vill verkligen inte klä mig så längre! Jag har få kläder som jag verkligen tycker om och kan ju nie ha på mig samma hela tiden och jag vet inte va ja ska göra :( Hoppas ni förstår! jag gillar typ hipster punk vintage stuff :p inte over the top men ah.
Om du känner att du inte har råd att köpa dom plaggen du behöver för att uppfylla alla kriterier i din stil - kika på en secondhandbutik.
Secondhand kanske låter lite sisådär, men där det finns alltid någonting som man gillar och som heller inte kostar onödiga pengar. Annars skulle du ju kunna sälja dina nuvarande kläder och byta ut dom mot den stilen som passar dig.
Du har säkert även möjlighet till att låna en symaskin i skolan och sy dina egna kläder, eller varför inte förändra dom kläderna du har nu med hjälp av en symaskin och lite tyg? :-)
2hand är roligaste butikerna att fynda i!
Jag går absolut inte efter mode, klär mig i det jag finner bekvämt eller snyggt.
Ena dagen kan jag gå i flanellskjorta, trasiga jeans och kängor medan nästa dag ha en 50-talsklänning, klackar och vara fixad till perfektion från topp till tå.
Jag är så blandad i min personlighet så ja, kläderna får visa det också.
Strunt i vad folk tycker, klä på dig det du vill ha på dig och be proud :D
Vänliga hälsningar Sanna.
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus 
#1 okej, tror inte min mamma vill köpa därifrån kommer ihåg ja sa en shorta va fin och och typ kolla på mig konstigt och sa de kan vi köpa från en normal affär xD
#2 haha ah men jag är så dålig! Skulle ju vilja de såklart, ja ser några tjejer i skolan typ klä sig som jag vill och man bara 😭
Har oxå svårt att hitta de jag vill ha, som sagt jag såg en tjej i skolan som hade en mörklila skjol åh andra snyga saker och vet inte vart de köper allt! När jag har sagt att jag vill ha något till mamma säger hon aatt det inte finns och köpa (runt där jag bor) men ser ju folk ha fina kläder.
#3 Fast om hon säger att ni kan köpa det från en vanlig affär så borde hon ju isåfall låta dig köpa en tröja från en vanlig butik. Om du nu betalar dina kläder med egna pengar så är det väl ändå upp till dig vart du köper dina kläder, och om hon inte accepterar att du vill köpa från 2hand så kan du ju alltid be henne att betala en tröja till dig som kommer från tillexempel H&M.
#4 sant :)
Kawaiistore i Stockholm, venne vart du bor och venne om det finns någon annan stans, men dom har fina kjolar
Bright light creates black shadows.
Never say never and Never say Forever
Vintage hittar du i secondhandbutiker! Det är utan tvekan bäst, och om din mamma inte gillar att du handlar där får hon väl betala det i en vanlig butik istället?
Medarbetare på Skor iFokus
tack för tips (:
#7 synd bor inte ens i närheten :/