Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: böcker-film-och-musik
Läst 621 ggr
[Tilde]
0

American horror story (SPOILERS)

Jag blev tipsad om AHS och såg första säsongen på en heldag, haha. Nu är jag snart klar med andra säsongen (två avsnitt kvar) som alla säger är den bästa… men jag håller bara inte med! Tycker denna säsong är jättetråkig! Den var spännande i början men jag tycker bara det är för mycket med *SPOLER ALERT*

😈

Djävlas

Djävlas

Djävlas

Djävlas

Djävlas

Djävlas

… djävulen, seriemördare, psykstörda mördare, aliens, monster, osv… Nej det blev bara för många "läskiga" saker i ett och det blev tråkigt tycker jag.

Vilken säsong tycker du är bäst? Utan att avslöja för mycket. 😛 Jag tycker säsong 4 verkar spännande, så den ser jag fram emot. Ska bara tvinga mig själv att se de två sista avsnitten på 2:an och sedan titta igenom 3:an först höhö.

Anna
0

Säsong 2 är min favorit hittills! Säsong 3 tog jag mig inte ens igenom, tyckte den var hur tråkig som helst haha. Såg nog bara halva tror jag.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Larissa
0

Älskar säsong 2 ju😃

Säsong 3 är bra och säsong 4 tycker jag är skitdålig!

Såg typ 4-5 avsnitt men orkade inte kolla mer för det var så dåligt!

[Tilde]
0

#1 Varför gillade du inte 3:an? :) Den ska handla om häxor väl, är det temat som är dåligt?

#2 Är 4:an så dålig? Den verkade ju bra efter beskrivningen 🤪

Larissa
0

#3 Ja jag tyckte den var konstig och tråkig bara! Men vet att många tycker om den, så du kanske gillar den hahah, men jag tyckte den var mycket sämre än alla andra säsonger!

Anna
0

#3 Nä precis, gillade inte temat, och tyckte handlingen var lite för… vek, om man kan säga så haha :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Udoon]
0

Jag gillar 3an, men 4an är också bra. 2an är nog min minst favorit.

Hoseok
0

Säsong 1 kommer alltid vara den bästa. Inte för att låta superhipster, men kollade på säsong 1 innan folk ens visste vad AHS var, och då tyckte alla att serien lät superdum.. haha.

MoaHermansson
0

Är på s 3 tycker alla säsonger har varit ungefär lika.

[Tilde]
0

Intressant att höra hur olika folk tycker! 😃 Min kompis tyckte att säsong 2 var "läskigast" men inte bäst. Tycker varken den är läskig eller speciellt bra… 🤔 Hoppas att 3:an har bättre karaktärer och inte lika flummig handling.

Vikan
0

Vad jag hört är att säsong 2 är den sämsta, haha. Kollade bara några avsnitt.. men de bästa säsongerna enligt mig är säsong 1 och 3. Säsong 3 kan vara väldigt weird och lite märklig i vissa stunder bara .-.