Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 955 ggr
Rheen
0

Varulvsleken?

He-ej! Kom in på en gammal tråd för ett tag sen, som hette 'varulvsleken'. Jag läste igenom den, och det är helt enkelt en lek där X antal personer blir varulvar, bybor m.m. Sen ska man försöka lista ut vilka som är varulvar, innan alla bybor dör. Låter lite barbariskt, men googla på varluvsleken så förstår ni säkert vad jag menar. Tyvärr har jag inte sett en sådan lek som kört igång på ett bra tag nu, trots att jag tror det skulle finnas såna som skulle vilja delta. Finns det någon här som skulle vilja skapa en ny tråd, och köra igång en 'varulvslek'? Skulle vara jättekul. (Känns inte som jag är rätt person för jobbet, haha) Men finns det intresse för att vara med i en sån 'lek' överlag?

~ Rheen.

lollynonna
1

Åh jag vill! Jag var ledare en gång för länge sen,men den leken gick lite åt skogen… Varulvarna slutade svara och personer hoppade ur :/ men det är jättekul!

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katniss
1

Om jag fattar reglerna så, haha.. xD Verkar kul :)

R.I.P. Anton 💔

Yukionna15
1

skulle vilja vara med, det låter kul ^^

Candy123
1

Har dragit leken och varit med i den flera gånger :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

ElsaN.01
1

Jag vill väldigt gärna vara med! Försökte få alla tjejerna i min klass att köra en omgång så jag gjorde ett papper med sammanstälda regler osv, det gick dock inte vägen…

LeeKnow
1

Lät skoj men jag fattar inte riktigt hur man ska göra.. o.o

Edit: Läst igenom en tråd där de kör denna leken nu och jag är seriöst inte tillräckligt smart för att vara med i en sån lek xD

[MARWAKE]
1

Jag vill! Har varit med i varulvsleken ett flertal gånger :D

Katniss
0
Katniss
0

R.I.P. Anton 💔