Vart kan jag köpa denna?
Såå snygg! Googlade lite och det verkar som att den finns på butiken i Stockholm. Men hittade dock ingenstans att få tag på den online. :/
we're always chasing that paradise
Vet tyvärr inte vart du kan köpa den. Ska dock vara lite tråkig och fråga om du äger den där bilden, eller om du tagit den från google/någon hemsida?
Det är nämligen olagligt att ta bilder utan fotografens tillåtelse, i forum är det i så fall mycket bättre att länka till sidan/bilden istället för att lägga upp bilden själv. Ville bara påpeka det, många vet tyvärr inte om att det inte är okej att ta bilder hur som helst.
//Jessie
#1 Ska kolla med butiken i Stockholm! #2 nej jag hittade den på we heart it och då den var upplagd utav en person som inte tagit bilden, kunde jag inte få tag på fotografen :(
#3 Får man inte tag på fotografen, så har man alltså inte tillåtelse att lägga upp bilden. Då ska man inte lägga upp den. Som sagt kan man länka istället.
//Jessie
#4 visste intw hur man länkade från den sajten :/
Såg den väskan i ett blogginlägg från 2012. Så jag tror inte att du hittar den i butik längre.
Du får nog lägga ut efterfrågan på något amerikanskt forum eller något
#7 Jag hittade den men tack så mycket i alla fall :)
Ok Du kanske kan lägga ut vart du hittade den ifall någon annan hittar tråden och också vill ha en? :)
http://m.ebay.com/itm/350904254864?rmvSB=true&_mwBanner=1 Här. Skrev i ett annat forum och där svarade någon :)
Vilken tur att ebay finns ;)