Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 876 ggr
[KB46ghx]
0

Vart kan jag köpa denna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har letat överallt vad kan jag få tag på denna fina tygpåse? Svart eller grå söker jag :)

Halcyon
0

Såå snygg! Googlade lite och det verkar som att den finns på butiken i Stockholm. Men hittade dock ingenstans att få tag på den online. :/

we're always chasing that paradise

Scorpio97
0

Vet tyvärr inte vart du kan köpa den. Ska dock vara lite tråkig och fråga om du äger den där bilden, eller om du tagit den från google/någon hemsida? 

Det är nämligen olagligt att ta bilder utan fotografens tillåtelse, i forum är det i så fall mycket bättre att länka till sidan/bilden istället för att lägga upp bilden själv. Ville bara påpeka det, många vet tyvärr inte om att det inte är okej att ta bilder hur som helst.

//Jessie

[KB46ghx]
0

#1 Ska kolla med butiken i Stockholm! #2 nej jag hittade den på we heart it och då den var upplagd utav en person som inte tagit bilden, kunde jag inte få tag på fotografen :(

Scorpio97
1

#3 Får man inte tag på fotografen, så har man alltså inte tillåtelse att lägga upp bilden. Då ska man inte lägga upp den. Som sagt kan man länka istället.

//Jessie

[KB46ghx]
0

#4 visste intw hur man länkade från den sajten :/

Scorpio97
0

#5 Man kan kopiera webbadressen högst upp på sidan (där du skriver iFokus.se när du vill gå till ifokus). Ofta går det även att högerklicka på bilden och kopiera bildadressen.

//Jessie

[Outlawly]
0

Såg den väskan i ett blogginlägg från 2012. Så jag tror inte att du hittar den i butik längre.

Du får nog lägga ut efterfrågan på något amerikanskt forum eller något

[KB46ghx]
0

#7 Jag hittade den men tack så mycket i alla fall :)

[Outlawly]
0

Ok Du kanske kan lägga ut vart du hittade den ifall någon annan hittar tråden och också vill ha en? :)

[KB46ghx]
0

http://m.ebay.com/itm/350904254864?rmvSB=true&_mwBanner=1 Här. Skrev i ett annat forum och där svarade någon :)

[Outlawly]
0

Vilken tur att ebay finns ;)