Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 1135 ggr
ostbollen
1

Är min katt sjuk?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har märkt att det är många här på iFokus tonåringar som har djur, så hör kommer en fråga om min katt! Hon är 2 år gammal och helt frisk. Äter som hon ska, går på lådan som hon ska och så vidare. Men på sista tiden har hon börjat gå runt och jama ständigt. Som att något är fel eller att hon vill något. Är det nån som vet vad detta kan bero på? Och är det bäst att kolla upp det ifall ifall? Här kommer en bild också. Bara för nöjets skull! ;)

Aleya
2

Är hon kastrerad? Annars tänker jag löp

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

nickiee
0

säger som nr 1

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Therese
2

Ja, är hon kastrerad? Det låter som att hon löper. Alternativt kan hon vara understimulerad.

Stortroll
0

Säger också som ovan, är hon kastrerad? Sen är hon inne eller utekatt? Hon kan ju vara understimulerad som #3 säger. Våran katt jamade väldigt mycket när vi hade fått hem henne. Antagligen för att hon var enda kattungen i kullen och var sen födelse utekatt. Men när hon fick börja gå ut har jagandet och skrikandet lugnat ner sig men hon är ändå en väldigt högljudd katt.  Hon är också 2 år men alla katter är olika så det behöver ju inte alls vara något lika.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Mysan_
3

Det låter som hon löper, är hon inte kastrerad rekommenderar jag att kastrera, annars finns det risk att hon börja kissa inne.

Om hon är kastrerad är hon antagligen uttråkad, precis som oss människor behöver dom också underhållning. Har hon leksaker att leka med och umgås ni ofta med henne?

vallhund
1

Fråga inne på http://katter.ifokus.se/

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

ostbollen
1

Hon är kastrerad #1 #2 #3 #4 #5 och #5 vi leker med henne ibland, men hon blir gosad med hela tiden! Och hon är både ute och inne katt. Vi har kattlucka så de kan springa ut- och in hela tiden!

powerade
0

min kisse skriker väldigt mycket ibland också, kolla ifall hon har ont eller något sånt. Så kan du kolla med dom inne på " Katter" där är det många duktiga