Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 957 ggr
[ThisIsWheels]
1

Idéer till video?

Hallå! Jag funderar på att göra en fanvideo till en av mina största idoler. Hon är en YouTuber som jag har följt ganska länge. Men frågan är om jag ska göra en eller inte? Det hade ju varit roligt att skicka den till henne och förhoppningsvis så blir hon glad 😃 Men jag vill inte att det ska bli för "cheesy" eller överdrivet. Har ni några tips på hur jag ska göra?  🙂

Är mycket tacksam för svar! 🙂

[Outlawly]
0

Kanske en remake av någon video hon har gjort?

[ThisIsWheels]
0

#1 Tack för tipset! 🙂 Jag ska fundera lite mer på det innan jag bestämmer mig 👍

[ThisIsWheels]
0

Kom gärna med fler förslag! Jag behöver lite inspiration 🙂

Victoriastel
0

om du är bra på att rita, gör en bild av henne.  alltså filma när du ritar 

får jag fråga vilken youtuber det är?

en annan sak som jag tyckte va kul är om man tar små snuttar från hennes videor som du tyckte var roliga och gör tex, den minen eller den "rörelsen" hon gör och sedan sätta ihop i en liten film🙂  och spela in dig när du funderar på hur du ska göra minerna

[ThisIsWheels]
0

#4 Tack för dina tips! Era tips hjälper mig verkligen och ger mig mycket inspiration 🙂👍 Om det är okej så vill jag helst PM:a dig eftersom jag ofta får negativa kommentarer när jag berättar det för folk. Men trots det så vill jag att hon ska veta hur mycket vi fans tycker om och stöttar henne. (Jag vet att det låter jättetöntigt och väldigt cheesy 😂)

Karmatarerskanise
0

Kom bara ihåg att man inte får använda andras bilder och videos utan lov från ägaren.

[ThisIsWheels]
0

#6 Tack för svar 🙂 Jag funderade faktiskt på det när jag satt och planerade. Men det var jättebra att du påpekade det och jag vill ju verkligen inte göra något olagligt. 

Tack igen för alla era svar! Nu har jag fått lite nya idéer och tips vilket jag verkligen uppskattar 🙂 (Ni får självklart komma med mer förslag om ni vill. Jag är öppen för alla förslag! 👍)

// Wheels