Statist?
Jag har spelat teater hela mitt liv och i julklapp funderar jag på att önska mig ett premium-medlemskap på någon hemsida där en kan söka statist-/skådespelarjobb. De hemsidor jag känner till är stagepool och statist.se. Någon som är premiummedlem och vet om det fungerar bra? Vilken sida är bäst? Eller kan ni rekommendera någon annan liknande sida?
Är ju redan gratismedlem, men om en inte betalat kan en inte göra någonting, inte ens söka ett jobb, så det är inte så stor mening med det.
Everyone loves a rebel
Filmcafe.se finns ju också. Någon?
Everyone loves a rebel
Ja använde statist.se i ca 1 år och va med som statist i 4 små filmer. Tycker det gick bra att använda, bara att presentera sig själv och det är extra bra om du bor vid en större stad då de söker mer statister. Tror statist.se är mer känt bland folk som söker statister. Samt tror jag att statist.se är en äldre och mer pålitlig sida.
stagepool har jag ingen aning om tyvärr:)
Var betald medlem på statist typ 6 månader och fick bara 1 jobb som gratis statist. På stagepool är jag medlem gratis och har gått på en casting och fått möjlighet till mer, men tror man får ännu fler jobb om man betalar. Jag skulle nog välja stagepool för där tycker jag man blir lättast "sedd" typ. 👍
Har varit statist i två filmer, i den ena fick jag även prata i vissa scener, "Så länge jag lever" heter den filmen. Det är extremt roligt :-)