Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 888 ggr
[Älskamig]
0

Allt som rör den omtalande balen...

Hur ser det ut för er som ska på bal till våren? Har ni bestämt klädsel, partner, frisyr än? 

Berätta! :)

Scorpio97
0

Jag har bestämt att jag ska gå på balen. Har börjat kika på klänningar lite halvt, frisyr och sminkning tar jag någon vecka innan typ. Syrran får fixa något. 

Har tyvärr ingen att gå med riktigt. Visst finns det en del killar i klassen jag skulle kunna tänka mig att gå med, men jag vet inte vilka som ska gå/redan har fixat dejt samt att jag är lite feg och inte vill fråga. Sen kan jag helt klart tänka mig att gå själv, man kommer ju ändå umgås med hela klassen när man väl är därinne. 
Sen tycker jag att det känns så extremt tidigt att bestämma allt nu redan. Det är ju flera månader kvar.

//Jessie

felle-j
1

Har inte hört om någon bal så jag har ingen aning. Blir väl som i nian, sitter hemma. 😃

smellcaramell
0

Tog studenten i somras och kan säga att jag bestämde att jag skulle gå 4 vekor innan balen, beställde klänning typ samma kväll, och gick med två tjejkompisar, hah ;) Tycker det är rätt onödigt att planera så långt i förväg och man måste inte gå med en kille, bättre då att gå med tjejkompisar man har kul med än att gå med en kille "bara för att". Däremot måste man vara ute i tid om man vill åka fin bil dit och inte leta veckan innan ;)

[Kajjans]
1

Blir ingen bal för oss utan mer student fest efter utspringet, sen åka flak i stan.  Sedan efterfest o bus hela natten:)

[Älskamig]
0

Ja, det har ni rätt i! Givetvis lite tidigt att planera redan nu, men jag tänkte mer om ni hade hittat partners och så..😊 Vet själv inte om jag ska behöva fråga någon kille, eller om de kommer fråga mig. 😃

felle-j
0

Vi är bara killar i klassen så det blir garanterat ingen bal. Vi kör nog som #4, fest och flak. 🙂

[Kajjans]
1

#6 Vi e också bara killar men ska ha studentfest med två tjejskolor haha