Lek-vilket djur är du?
Spränger in med ännu en lek för att förbättra stämningen (?)😂
Denna lek har jag tagit från hundar iFokus och ändrat lite😇
Du ska beskriva dig själv så gott du kan. Och personen under dig ska då alltså säga ett djur som du skulle vara om du vore ett djur baserat på dina egenskaper/personlighet. Lycka till! När personen under dig gissat skall den även själv göra en beskrivning😂
Jag börjar väl…
Jag är en glad tjej som älskar att rita. Jag är gasnka lång och smal och har kort hår (till axlarna)
Jag älskar färgen svart och vit. Jag samlar på allt möjligt!!
Apa 🙂
jag är en tjej som älskar att sporta. Inte så lång men inte heller kort, Har myyyycket långt hår och gillar färgen rosa,svart, äppelgrön,turkos och vit 🙂
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#1 åå… blir retad i skolan för att folk kallar mig apa😞(gör inget)
Häst
beskriver mig med andra ord..
Jag älskar grönsaker, äter inte kött på tallrik älskar naturen och rider. Älskar sprot och har långa ben
#2 Inte illa menat :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3
#3 förstår det🙂
Kanin.
Jag är en Japanälskande tjej som inte kommer ut mycket, men när jag väl gör det kan jag vara väldigt social. Jag har tre färger i mitt axellånga hår, är mestadels blond med svart lugg och pastellblått underhår. Musiken är allt för mig.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Marsvin :)
Jag är väldigt social av mig, och älskar att ha saker att göra. Lojal, trogen mina vänner och hatar skitsnack. Vill någon mig någonting, säg det rakt ut till mig. Jag tål det. Är hyfsat stabil, och min pappa brukar säga att jag har fötterna på jorden. Är målmedveten.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#6 vatten utter:) en sån där amazon vatten utter:) Jag har humör, är kreativ, älskar djur och fysiska saker. Joggar hellre än att sitta och tänka ex.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#7 Hund
Jag är verkligen inte en sportslig person, sitter hellre inne och myser med folk än att vara ute och sporta. Jag kan vara sur länge, men oftast försöker jag komma ur det. Men såra mig ordentligt och jag kommer aldrig glömma det!
#8 sköldpadda
#9 Din beskrivning då? :)
Jag kör väl en så länge…
Jag är medellång och alltid glad och trevlig. Naturligt blond (dock orange-aktigt hår just nu), blåa ögon och lockigt hår. Jag älskar att måla, rita och pyssla, gärna till musik! :) Älskar också naturen och djur!
#10 Giraff!
Glad tjej som gillar musik, att sminka sig och fixa håret i lkhet med japanska stilar som Vsual Kei.
#11 Tiger
Kreativ tjej som älskar att springa och göra sig av med energi, lär sig snabbt och är väldigt atletisk. Ljust hår och melerade ögon, snabbtänkt och älskar mat.
Bacon, svaret är bacon.
Humm, är inte säker men kanske någon slags fågel?? Fick bara den känslan…O.o Jag älskar djur och natur. Lyssnar gärna på musik. Är ganska kort. Har intet emot en härlig joggingrunda;). Gillar handarbete t.ex virka, sticka mm. Gillar inte mat så mycketXP eller cigaretter…usch!:( är inte så förtjust i "små" barn…
papegoja
#14 du ska beskriva dig själv med
jaha, #15 ok.
Jag älskar djur och har själv massa hemma. min dröm är att resa över allt högt upp. Jag brukar lyssna på musik och hänga med kompisar.
#16 Gepard
Jag har lugg, veg, mjölkintålerant, färg älskare!! Ps, älsakr randigt.. svart, vitt och natur
Zebra Jag älskar att att rida och är vig. Har kört cross i 5 år med. Jag är kanske kort. Älskar att bada och att åka skider med^^
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Snel hest
Jag är midget och jag är snel och en hest. Men jag är egentligen ingen hest. Du får gissa vad jag är och jag gillar att simma med alla tre ben och vill bli matad med sardiner och jag är mest realated med människan för de har sex för nöjes skull.
Delfin
Jag är snabb, ganska stark, ganska vig och inte särskilt lång. Mitt hår är brunt och lite långt och jag har brungröna ögon. Bland folk jag inte känner är jag lite tyst och tillbakadragen, men bland folk jag känner tvärt om. Jag älskar djurmönstrade kläder och jag älskar när det jag gör går riktigt snabbt (rider, cyklar, springer, åker karuseller mm.)
Panter Jag är rätt självständig, gillar att vara själv ,men tycker om att diskutera med människor. Jag älskar kampsport. Har brunt tjockt långt hår och långa ögonfransar. Jag är rätt kort och har relativt stora lår, rumpa osv. :)
Frida
Katt.
Jag är glad, social men trivs även med att vara ensam då jag är väldigt misstänksam mot nya människor. Är extremt nyfiken och vill alltid veta allt och lära mig nya saker. Älskar att mysa i soffan, ridning och löpning. Är medellång, har blått hår, blåa ögon och klär mig aldrig i något färgglatt 😃
Marsvin= När jag är glad så är jag det hel hjärtat älskar även att kella med dom jag älskar. Är jag sur så är jag det stormigt och kastar ur mig saker i ilskan. Älskar att äta grönt sallad och grönsaker har marsvins söta ögon i blått. Bjuder gärna på mig på mig själv skämmer gärna ut mig för dom jag älskar.
Marsvin= När jag är glad så är jag det hel hjärtat älskar även att kella med dom jag älskar. Är jag sur så är jag det stormigt och kastar ur mig saker i ilskan. Älskar att äta grönt sallad och grönsaker har marsvins söta ögon i blått. Bjuder gärna på mig på mig själv skämmer gärna ut mig för dom jag älskar.
#24 Åsna
Jag är lång, ofta glad och positiv. Älskar natur och djur men klarar inte av insekter. Har 'typ' tvångssyndrom och är väldigt kräsen med det mesta. Får ofta beslutsångest. Mycket känslig för lukter och mår dåligt vid kontakt av parfym/parfymerade saker. Lätt för att döma och gillar inte större förändringar jag inte vill ha i min vardag.
#22 haha, vad kul för att min mamma kallas mig för katten! XD
Frida
#22 Menar du alltid något färgglatt…?☔️😃
#25 Du låter lite som en häst :)
Jag är ganska lång och har relativt långt mörkblondt hår, jag gillar att springa gärna i skogen men staden lockar den med, älskar djur mest katter och hästar. Jag är ganska blyg och lättskrämd men kan vara väldigt öppen och framåt i en grupp jag är trygg i. Äter inte kött. Jag har alltid varit väldigt självständig redan som liten men uppskattar gärna sällskap i både stora och små grupper när jag själv känner för det. Jag dras till färgen vit och rosa men klär mig i väldigt neutrala färger.
#26, du lät som en solklar katt så det kan jag förstå haha. #27 Nope, aldrig något färgglatt. Min garderob går från vitt, till grått till svart. #28 Kanin! :) Jag orkar inte skriva något nytt så jag tar samma som förut, jag blir kanske ett nytt djur ändå den här gången haha ;3 Jag är glad, social men trivs även med att vara ensam då jag är väldigt misstänksam mot nya människor. Är extremt nyfiken och vill alltid veta allt och lära mig nya saker. Älskar att mysa i soffan, ridning och löpning. Är medellång, har blått hår, blåa ögon och klär mig aldrig i något färgglatt :3
#29 Fasa😮
#29 Råtta :)
Jag är oftast glad och sprallig. Jag kan vara barnslig ibland och tycker om att leka och larva mig, men jag har lätt för att bli allvarlig i seriösa situationer. Jag är pratglad och social, men tycker inte om uppmärksamhet. Jag måste ha dagar då jag kan vara själv, så jag vill inte hela tiden umgås med andra människor. Jag är ansvarsfull och väldigt lojal mot folk jag älskar. Jag älskar att vara i skogen och jag älskar djur och natur. Jag är rädd för djupt vatten, speciellt havet. Mitt hår är ganska mörkt och jag har brungröna ögon med en tydlig ram runt 🙂
//Flöffo
Hund :)
Jag har råttfärgat hår till axlarna (alltid uppsatt) och blå ögon me gult imitten!
Jag gillar sjögräs, kaffe och lax :3 är okså rädd för djut vatten :0 mina favoritårstider är sommar och vinter, är född i februari :3 jag är blyg men gillar att vara me folk :)
mina favvofärger är rosa, blå och vit, gillar pasteller! Hudfärgat orange? :P
En katt :-) Jag har brunt långt hår, bruna ögon med en gnista orange, 160 cm lång & smal/normalviktig. Jag är väldigt självständig & ordentlig, något blyg & försiktig i vissa sociala sammanhang, mycket arbetsam & älskar att arbeta praktiskt. Är en riktigt djurälskare & pluggar till veterinär. Har egna hundar, kaniner & smådjur, älskar hästar & rider/kör häst. Bildar mig alltid en egen uppfattning om personer, dömer inte folk. Gillar även att pyssla & sjunga, spela piano & gitarr. Älskar långa skogspromenader med hundarna & är en riktig naturmänniska/"bondmora" :-)
Med risk för att verka tråkig tycker jag att Islandshäst passar bra i detta sammanhang.
Jag är blek har långt svart hår och stora kastanjebruna ögon. Mina främsta intressen är historia, arkeologi och fantasylitteratur. Jag är extremt rädd för vatten och det värsta jag vet är naturkatastroffilmer och hajar, är jag i varma länder där det finns hajar kliver jag inte i vattnet. Är mycket målmedveten, social och ofta den som får människor att skratta då jag har ganska så sjuk humor. Älskar allt som har med Storbritannien och göra och det är där jag trivs bäst!
Du är en… mindre hund? En mindre fågel? Ja en kanariefågel.😃En gul en…
Jag är medelkort, ganska smal, medellångt hår. Jag gillar frihet, djurrätt… har inga komplex. Insåg hur meningslöst det var, jag älskar att bada hur det än är. Och dyka, jag älskar adrenalin, jag älskar att älska. Jag gillar poledance och akroyoga, jag har inga rädslor förutom kanske emotionell kontakt/närhet/svaghet. Stänger mej lite psykiskt "just in case" något händer. Jag gillar naturen, är väldigt vig, vegan. Möjligen naturist, vi får se, hahhaa. Älskar (glada) färger och vågade uttrycksformer. Konst, tatueringar, kroppsutsmyckningar, maskerader, teater, film. Jag går teaterinriktning i gymnasiet. Vad är jag?
Möjligen en iller? Jag är en tjej på tretton år varken lång eller super kort varken normal stor eller supersmal lite mittemellan. Har medellångt hår. Älskar att röra på mig och går på brottning. En av dem bästa saker jag vet är att baka. Jag avskyr inte skolan men jag älskar den inte direkt. Jag är lite krånglig social, klantar ofta till mig och säger fel saker vid fel tillfälle och skrattar vid fel tillfälle. Suger på samarbete. Bryr mig mycket om vad andra tycker om mig. Är inte överdrivet populär men är inte den hör ensamvargen heller.
Definitivt iller, haha :)
Ehm, jag är en gnska lång och tjock tjej. Väldigt tillbakadragen och håller mig helst borta från människor (förutom vissa speciella). Älskar att simma. Jag har väldigt lätt för att bli arg och till och med aggresiv vid tillfällen, haha :)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
wow två illrar i rad då!
#37 Lite passande då jag har en iller :D
Sorry men gås ;) Relativt lång, blont axellångt hår och blåa ögon. Väldigt sportig och lätt för att lära. Älskar att baka. Är vego och älskar djur men enbart om de var päls haha. Rider mycket men springer en hel del också. Inte supersocial men hänger gärna på om någon annan planerar något haha
Du låter lite som en häst. Jag är inte särskilt lång. Jag har brunaktigt mellanlångt/långt hår och brungröna ögon. Jag är stark, snabb och ganska vig. Jag älskar djur och rider mycket. Jag tycker även om att spela fotboll. Jag är ganska blyg, men när man lär känna mig är jag pratglad. Jag är ganska hyperaktiv och jag har svårt att sitta still, och det värsta jag vet är att ha tråkigt. Jag tycker om att pyssla, fotografera och rita. Jag har även fått höra mycket att jag är rolig och kreativ.
#41 Du låter som en apa för mig ^^
Jag är varken lång eller kort, mullig. Jag är ganska blyg, men när jag är bekväm och känner folket runt omkring mig är jag ganska pratglad. Jag har humör. Jag är inte supersportig, men rider regelbundet. Jag gillar djur, att pyssla, fotografera och musik. Jag gillar inte kött. Folk säger att jag är snäll, ibland för snäll!
Ponny!
Jag är blyg, men är snäll och lite lat. Jag blir lätt arg eller irriterad, har empati och gillar inte sport.
Dogs is my world ♥
#43, du är ett lejon!
Jag är extrovert och social, älskar att stå i centrum. Har starka åsikter om det mesta och är väldigt politiskt aktiv. Är fett PK. Lång och smal med kort svart-mörkbrunt hår Är sjuk (förkyld) typ heeela tiden. Är vegan. Jag är en sådan som alla lärare hat-älskar, jag är väldigt duktig i de flesta skolämnen men är ganska "uppkäftig" och jag säger ifrån så fort nåt känns fel. Mitt hemliga intresse är grammatik, tycker att det är så kul men skulle aldrig erkänna det. Jag kan upplevas som bossig eller som en besserwisser men jag är fett schysst och cool när du lär känna mig och jag jobbar hårt med att få alla att känna sig sedda och inkluderande. Jag är smart och rolig och kan säga repliker i rätt sammanhang så folk skrattar. Jag älskar att få andra att skratta och jag är ju rätt bra på det - min humor är bäst!
Sorry för lång presentation men jag är bäst, haha. + älskar att skriva
Everyone loves a rebel
#44 du är en hund! :)
Jag är en person som är blyg först, men när man lär känna mig är jag galen haha. Jag gillar att vara ensam och jag är envis, artig, rolig, klumpig och gillar att argumentera. Jag har mellanlångt brunt hår med bruna ögon och är smal och liten byggd kropp :)
låter som en kanin hihi! Eller en hare :) Jag är en person som är väldigt feg. Jag är rätt så duktig i skolan. Med kompisar kan jag vara lite knäpp.. Jag gillar djur och är emot djurplågeri. Jag gillar att rita och göra praktiska saker. Mitt hår är ljusbrunt och halvlångt hår med en mystisk ögonfärg. Den är typ grön med orangebruna inslag. Jag är normalsmal. Jag skrattar åt allt och är typ kär i roliga historier…xD