Eftersom jag inte känner någon där alla tre hundarna kan följa med så blir det hemmakväll :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ska fira i underbart sällskap med mig själv ☺️ Mådde inge bra idag så väljer att stanna hemma och ta det lugnt istället för nyårsmiddagen. Blir nog film på schemat och kanske lite skumpa 😊
Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.
Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️
Jag ska ta det ganska lugnt, tycker alltid det är lite för mycket folk ute under nyår. Ska äta middag hos mina föräldrar och ev. spela lite sällskapsspel. Senare så ska jag hem till en vän där vi är några stycken som ska fira in det nya året. :)
Jag och min pojkvän ska äta middag men annars inget särskilt. Blir väl att vi sitter vid varsin dator haha
Får utbrott på min jävla telefon som krånglar med utrymmet…
Äsch, det löste sig. Nu går jag och äter glass istället.
festa😊
Det där med glass lät ju inte så dumt #6! Blir till att hoppa in i frysen och gå på äventyr för att hitta något ätbart nu.
~ Rheen.
Käkar tacos, ser på Harry Potter, pillar näsan, kanske tecknar lite, duscha vore nice.
#8 Ja glass är ju mycket bättre än en dum telefon! 👍 Ibland önskar jag hur mycket den visste att jag hatar den…
God trerättersmiddag med familjen och sen maraton av Downton Abbey, ingen fest eller någon annanstans att vara…
Middag och brädspel hos vänner blev det. :) Ganska lugn och skön nyårsafton.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag var vid stranden och kollade på fyrverkerier då jag är i Australien. :) Var med familj och några vänner, sedan tjorde vi inget speciellt.
Be the best version of you.
- Zoella
Åh vill också till Australien… ^_^
#14 Kan säga att det absolut är värt ett besök om man har möjligheten! Så fint och annorlunda jämfört med Sverige. :)
- Zoella
#15 Jag skulle lätt göra det om det inte vore för min flygfobi, och jag skulle få panikattacker av att sitta i ett flygplan så länge. Men det skulle verkligen vara en upplevelse att resa dit!
#16 Åh vad jobbigt! Du vet nog säkert redan det, men man kan ju ta en resa där man mellanlandar flera gånger. Resan blir ju fortfarandra lika lång men man tar några pauser från att sitta i flygplanet. Vi flög 2 h till london, 9 h till Dubai, 13 h till Melbourne och sedan 1 timme till staden vi är i nu. Men jag förstår att det inte är lätt om man har fobi. :( Hoppas det blir bättre och att du kan åka hit, och om inte finns det en hel del andra länder som inte ligger på andra sidan jorden. :)
- Zoella
#17 Ja, jag klarar knappt att flyga till Spanien (3 h), men jag hoppas verkligen att min fobi går över och att jag kommer kunna åka till Australien. Har alltid drömt om det och det skulle verkligen vara en upplevelse!