Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1129 ggr
Nattis.
0

Vad ska jag göra? Planera?

Hej! Jag har precis skaffat mig en kille, jag börjat snart skolan och då träffas vi, jag har aldrigt "pussat" honom. Jag är nervös och undrar om jag ska planera "pussen" eller om jag bara ska göra det? Det känns som om allt kommer gå fel. Han säger till mig Att han ska "pussa" mig.

Fridaaaa
3

Låt det komma naturligt! Man kan inte planera sånt anser jag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hoseok
1

Du kan ju börja med att ge honom pussar på kinden och pannan t.ex. när ni ligger i sängen. Gosa ihop er och sen bara pussa honom. Han vill nog lika mycket som du om han tycker om dig! 

Jag är dåligt exempel för folk som är osäkra, för de två senaste gångerna jag kysst någon så har det gått till:

1. Vi låg i en stor gunga och var båda väldigt fulla mitt i natten. Jag frågade bara "Får jag kyssa dig?" och hon sa ja.
2. Vi träffades för första gången efter veckor av romans på internet. Vi satt i soffan och gosade och han pussade på mig och tillslut vred jag på mig och bara började hånglade med honom. Riktigt awkward men han hade inget emot det hahaha.

Nattis.
0

Tack #1, Hahahaha vad gulligt #2

Djungelvrål.
0

Skulle också vilja säga att du bara ska låta det komma. Jag och min pojkvän (som då inte var pojkvän, bara en kille jag nyligen träffat) slog vad om en puss. Eller jag skrev "ska vi slå vad?" Och förlorade så ville han ha en puss som vinst. När vi träffades nästa gång satt vi i hans bil och när jag skulle gå ut så sa han "ska vi ta den pussen nu eller?" Också hände det, det var ganska awkward, men vi båda kommer ihåg det och när han lämnar ac mig på samma ställe brukar han påpeka det och vi båda får oss ett skratt :p

17453daystoheaven
0

När man "planerar" kyssar osv brukar det oftast inte sluta jätte bra, låt det komma naturligt, tänker du inte så mycket på det så blir grejen mycket trevligare när det väl händer. Men vad vet jag. Bara för att man nyligen blivit tillsammans är det inget krav att man måste kyssas på direkten.

/ ^\ Q /^ \

[Kattägd]
0

Håller med om att man inte ska planera kyssar, då går det sällan som det ska. Ni kommer garanterat märka när det är läge och då är det bara att köra på.😃