Dum fråga
Har en riktigt dum fråga. Beställde en reservdel till ett klösträd, men den delen funkade inte för oss och ska nu skickas tillbaka via posten. Hur gör jag? Har lagt tillbaka delen i sin låda som den kom hit med och tejpat igen, men ska jag sätta en lapp över deras lapp och skriva deras returadress osv och sätta dit ett frimärke eller vadå? Mvh korkad människa

Fick du inte med en returlapp?
Stolt ägare till tre La permer
Om du inte har returpapper så kontakta företaget. Ibland har de gratis retur och skickar då en lapp.
Nej returen betalar jag själv och ingen lapp fick man. Så hur gör jag?
Kontaktar företaget och frågar om returadress. Sedan får du fråga på postkontoret vad det kostar och lämna det dör.
Returadressen finns ju med på nån lapp om info man fick med. Vad det kostar struntar jag i för jag lär ju ändå skicka tillbaka den, frågan är om jag ska sätta en lapp över deras på kartongen och skriva deras returadress osv på den.
Du ska kryssa över deras lapp och sätta fast en ny med returadressen. Vart du väljer att sätta lappen är mindre viktigt, bara du kryssar över den gamla adressen ifall din nya lapp skulle försvinna så du inte får tillbaka paketet.
Okej då gör jag så. :) lär ha frimärke också antar jag.