Vad önskar du dig?
Hej!
Nu är jag lite nyfiken och undrar vad ni önskar er?
Själv önskar jag mig en Häst eller Ponny 😍
Jag önskar också att jag blir en jättekänd artist 😎
En hund och att flytta <33
Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!
En hund, en hamster, 10 100000 kr, kolkritor, vit akrylfärg, Alla Sims 4 prylpaket och alla gamepacks, en bra dator, ny mobi! Alla saker jag verkligen vill ha!!!
Jag önskar mig en resa till thea_thea, fyller år om ett par veckor och hoppas att jag får det😃
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Fred på Jorden, jämställdhet och en värld utan djurförtryck. En värld där alla, oavsett etnicitet, sexuell läggning, utseende, funktionshinder och tro behandlas likvärdigt. En värld där kalvarna får dricka sin mors mjölk.
"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten
/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️
Att jag i slutet av varje månad fortfarande har kvar min lägenhet och har mat på bordet så jag slipper svälta en till månad.
Att min självkänsla var bättre.
Vinna pengar så man kan köpa sig en helt egen gård på landet och köpa de man vill ha. Fred på jorden, jämställdhet, ingen svält. Ingen mobbning, inga djurförsök. Att alla kunde få leva ett lyckligt liv. Att ingen behöver vara ensam. Att få dö lycklig.
Jag önskar tillbaka min farmor..
I'm out 
Jag önskar att alla i min familj och djur som har dött kom tillbaka, saknar dem.
Det låter så cliché, men vad jag önskar just nu är helt ärligt fred på jorden. Kan inte alla människor bara förstå och låta varandra vara? :( Annars så önskar jag mig två stycken minigrisar. :)
Be the best version of you.
- Zoella
Världfred, inga djurförtryck/djurplågeri, att alla ska få vara friska och glada (djur som människor), att alla ska få äta sig mätta och ha rent vatten.
Till mig själv så skulle jag önska att få leva på en bondgård bland massa djur som jag skulle skämma bort något hemskt 😉
Alltså en fredlig värld utan några som helst problem vore värt allt!
Men om jag skulle vara lite självisk skulle jag helst vilja ha en iller, en vinylspelare och skivor från urban outfitters, platinablont/silver hår och en garderob fylld med alla mina favoritkläder! 😍
~I'm not crazy, my reality is just different from yours~
https://www.instagram.com/crazy_petartist/
Önskar att vi kunde hitta ett hus vi vill ha. Önskar mig också en whiskyresa till bl.a. distillerierna på Irland och Skottland.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
En egen häst.
Att folk slutade hata mig av någon konstig anledning och slutade prata bakom min rygg, dom förstår inte hur svårt jag har och att det är många fler som tycker att jag är en konstig idiot, en bra dator att spela cs:go på, långt hår, vänner, att få vara lycklig och att alla jordens levande varelser mådde bra och levde lyckligt.
Jag önskar mig en hundvalp, en resa till Norrbotten och att gerbilerna vill para sig.
* Flytta hemifrån. (Jag älskar min familj över allt annat, men jag vill stå på egna ben och känna att jag klarar av det)
* Jag önskar att mitt hår växte snabbare. (Låter kanske lite weird men är sååå trött på att ha kort hår och nu är det något fult mittemellan…)
*Se Metro Station LIVE och träffa Mason, Trace och Spencer 😍 (Har drömt om det sedan 2010)
konsertbiljetter
Do as you would be done by - And think for yourself
P e r f e k t #5. Om jag ska fokusera på mig, så är det nog en egen dator, att få flytta hemifrån och ett bättre självförtroende.
~ Rheen.
en katt & smashbox hydrating primer hahahha
Materiellt: Massa smink. Just nu är jag speciellt into Diors highlighter, Kat Von Ds foundation och en ljusbrun, matt ögonskugga. En MacBook air. En ny skärm på min mobiltelefon(!!).
Önsketänk: att alla i världen var glada och lyckliga.
Flytta
Att smärtan som strålar försvann, så jag kan gå normalt. Kan ju såklart gå normalt annars, men jag har ont i kroppen vissa dagar.
Att kunna gå på toaletten och att magen mådde bra.
Så min slutsats är: Jag önskar mig en glad och frisk kropp.
Ska jag nämna det första jag tänkte på så önskar jag att alla börjar behandla djur med respekt, vilket då gäller alla djur och under alla omständigheter. Att utnyttja djur för så ytliga anledningar som att man till exempel vill tjäna pengar är typ det sjukaste jag har hört.
Sedan finns det ju mycket annat jag önskar också, som att vi behandlar varandra, det vill säga våra medmänniskor, med respekt oavsett etnicitet, kön, sexuell läggning och så vidare, allt det som både #5 och #8 redan nämnt.
Ska jag nämna något lite mer själviskt eller personligt skulle jag önska att min ångest kunde ge fan.
Listan kan bli lång egentligen, men mest av allt vill jag att alla ska förstå att även djur har rättigheter och att vi inte har rätt att behandla dem hur vi vill. Att de inte kan tala för sig betyder inte att vi äger dem. Vissa människor har verkligen ingen respekt. Kort sagt tycker jag att respektlösa människor kan dra åt *******. Nu känner jag att jag upprepar mig väldigt mycket. I should stop.
Att människan slutade vara ett själviskt as, jag är så trött på mänskligheten och vill att vi slutar behandla varandra och andra varelser som skit bara för att vi själva ska må bra.
Sen önskar jag att min ångest och depression försvann och slutade förstöra typ allt.. Jag vill inte ha ångest och känna mig nervös inför allt jag måste göra. Vill känna att livet faktiskt är värt något.
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Tre av mina största önskningar är nog att min mamma inte ska vara allergisk mot pälsdjur, att jag ska kunna börja rida igen och att käpphästintresset accepterades av fler. Jag vill inte behöva känna att jag inte vågar vara mig själv någonstans.
Sedan önskar jag även att jag hade bättre självförtroende och slapp min ångest (plus det jag tror är en depression). Önskar att jag kunde stanna tiden, flytta ut på landet och leva där utan att behöva jobba, utan att behöva plugga. Eller kanske försörja mig på att sälja käpphästar och saker jag tillverkat… Men det kommer att förbli en dröm.
Flytta tillbaks till Växjö, starka lampor som funkar för att lysa upp en greenscreen och tomma CD-skivor. Och som många andra önskar jag mig fred på jorden… 😀
Ooooch en resa till Japan. Glömde helt bort det som står överst på "önskelistan".
~ Rheen.

Lite mer pengar skulle sitta fint och sen önskar jag även att jag var bättre på den sociala biten i vardagen och hade bättre självkänsla. Att ha en god vän som bor i närheten är också en önskan samt så önskar jag att få åka utomlands någon gång snart igen. Det var ett bra tag sedan.
Önskar också att mina chips inte vore slut snart. 😕