Orolig.
Mår så dåligt… 🤐 Jag har sedan några veckor tillbaka vart tsm med en kille som jag trivts jättebra med. I fredags var jag tvungen att skriva till min föredetta kille ang. smycken jag hade hos honom. Han sa att de hade hängt med när de flyttat ut hans gamla möbler, vilket ändå var när vi var tillsammans.. 🤔 I alla fall, efter det har han och jag bara fortsatt skriva. Jag är helt förvirrad och vet inte vad jag ska göra. Det var jag som gjorde slut med honom, men nu vet jag inte… Gjorde en lista på för & nackdelar mellan de båda killarna för att se, och det är min nya pojkvän som har flest fördelar och minst nackdelar.
Jag vet inte vad jag ska göra. jag känner bara sån skuld över att jag gjorde slut med den förra för att han mår riktigt dåligt och säger att han inte ska skaffa någon annan tjej om han inte får mig tillbaka.
/Anonymos
Du har inte ansvar för hans mående.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#1: Nej det är sant, jag bara känner att det är så bekvämt att gå tillbaka till honom för att vi ändå har allt tillbaka. Men samtidigt finns det fler nackdelar med honom än min nuvarande som jag ändå trivs med.
/Anonymos
Håller med #3. För lite player-känslor över ditt sätt att tänka på. Du ska nog inte vara i ett förhållande om du upprepande får sådana här problem. Det är inget fel på att vara en player, så länge människor inte blir skadade.