Drinkrecept?
Hejsan! Har idag inhandlat: bols blue, midori, sourz apple och passoa och har under eftermiddagen försökt att googla fram bra drinkrecept på vad man kan göra med dessa men det var svårare än vad jag trodde, haha! Så är det någon här som vet vad man kan göra för spännande med en eller flera av dessa får ni gärna dela med er :D Jag gillar söta och fruktiga drinkar men alla förslag är välkomna!
Här kanske du hittar några idéer till att använda Bols blue.
Av Midori skulle jag göra en Midori sour: Midori, citronjuice, sockerlag och äggvita
Sourz apple passar bra till appletini: Vodka, Sourz apple och citronjuice
Passoa är fräsch så där skulle jag göra en enkel passionsfruktsdrink innehållande: Passoa, vodka, passionsfruktsjuice, citronjuice och sockerlag
Nu är alla dessa åt de lite surare/fräschare hållet men det är de första jag kommer att tänka på och de kanske ger dig några idéer i alla fall :)
Medarbetare på Akvariefisk ifokus
96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane
Märkligt att be om tips på drinkar på en sida som heter tonåringar. Tonåringar får inte köpa hem alkohol.
#2 Tonåringar dricker fortfarande alkohol ;)
(ps; håller dock med dig)
#2 Håller med!
OnT: Av Sourz apple och Sourz raspberry kan du göra P2 och P3. Riktigt goda drinkar!😍
Hittade ingen sida som hette drinkar så vände mig hitåt eftersom tonåringar trots sin ålder dricker sprit! Tack för alla förslag :D
Medarbetare på Skor iFokus
#6 ja matlust kan vara rätt sida, tack! Ja det låter toppen :D
Nu är det inte ingredienserna du har skrivit men jag gillar Melon Lemon! Du kan googla receptet men det innehåller vodka, vattenmelon, is, citron och limejuice och lite sockerlag.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~