Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: mode-och-skönhet
Läst 2684 ggr
Kessi
1

Kläder till skolavslutning, inte klänning.

Är det någon som har tips på kläder att ha på skolavslutningen, inte klänning/kjol (som tjej). 

Länka gärna!

Dvärgis1234
0

Vad har du för stil? :)

Kessi
0

Inte så "tjejig" om du fattar? Inte spets och "gulligull".

tlover
0

Jag har sett tjejer ha en fin ljus kostym på examen. Det är riktigt fint (utan skjorta under utan en fin topp, men såklart går det att ha skjorta istället).

l'm back

Dvärgis1234
0

Oj vad svårt….Vi har nog ganska olika stil och så men vilka affärer brukar du handla på? Handlar du på H&M, Gina, bikbok eller någon speciell sida på nätet? :)

tlover
0

Sen så har jag också sett flera med en snygg topp till snygga byxor. Jag har själv haft byxor på flera skolavslutningar.

l'm back

Scorpio97
0

Skjorta eller blus och lite finare byxor, med eller utan kavaj :)

//Jessie

Kessi
0

#4 De vanliga affärerna, bik bok, lindex osv. Dock helst inte H&M (barnarbete).

hund_katt
0

Jag ska ha skjorta, slips och kavaj med svarta byxor ;) vet inte om det är inom din stil dock. Men en skjorta, och vanliga jeans kanske? Beror på hur "finklädd" du vill vara :D

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

ljungensjenka
2

En fin jumpsuit kanske? :)

Katti
18

Vaddå inte spets och gulligull TS? Du håller ju i en supergullig spets på din profilbild 😃.

Tuttifrutt
1

Jumpsuit/byxdress! Tänker en med långa ben med bredare axelband, dvs inga ärmar men det gör du som du vill. Finns på många vanliga affärer

[eliinmeyer]
0

Jag brukar ha typ shorts med någon blus till eller så. Gillar inte heller klänning haha

Kessi
2

Tack för tipsen! Har själv funderat på jumpsuit.

Linneahorse12
3

Jag på julavlslutningen!

Äppelsnäckan
0

Kostym och skjorta! Alternativt jumpsuit, var flera som hade det på min avslutning vilket var fint. Kostym på tjej finns det dock inget som slår.

www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!
www.marsvinspensionat.weebly.com - Marsvinspensionat