Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1208 ggr
Anonym1177
0

Tandställning

Hej ska få tandställning nästa vecka och funderar på vilken färg man ska ha. Mina kompisar tycker att jag ska ha silver, men jag vill ha silver eller typ blå, jag skäms inte över min tandställning eller så. Är det någon av er som har eller haft tandställning med en annan färg en silver?

Novachan
0

Är det vanlig räls det handlar om? Färgen är då på gummisnoddarna inte metalldelarna av tandställningen. Snoddarna byts varje gång tandställningen ska justeras så du kan byta färg flera gånger. Finns dom som haft flera färger samtidigt också.

Jag använde bara vit och genomskinlig.

Xseros
0

Jag tog grå för att jag inte ville det skulle märkas speciellt

Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Travis D
0

Nästan alla mina vänner är tandställning hat vit. Inte för att dom skäms för den, bara att den inte ska synas med än nödvändigt eftersom det e ganska fult.

Linn Is The New
0

Idag är det inte ens säkert  att man får välja färg på snoddarna. Det finns nämligen olika sorter och liknande idag som tandläkaren själv kommer välja ut.

Just nu har jag "pingvin" som är rätt medeltjocka snoddar som är genomskinliga.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[EM_L]
0

Ska också få, förmodligen i höst eller ngt sånt.

Jag tänker mig genomskinligt om det finns. Utan någon färg.

anonympajas
0

Jag hade blåa o lila i början! Sedan hade jag silver bara för att tandläkaren gav mig det haha. Ta den färg du gillar mest, men skulle inte tipa om gul ee