Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 563 ggr
DesperatUnge
1

VAD SKA JAG GÖRA!??!

Hej! Det är såhär att jag har ett problem, jag hade köpt ett par (high mountain byxor) eller vad dom heter och ja just nu har vi påsklov och jag hade tänkt ha dom på måndag. Men nu e det så att mitt crush har ett par exakt likadana som mig och han går i pararellklassen och det kommer bli så cringe…. Jag vet inte vad jag ska göra och jag vill ju ha på mig dom!!!

Cireea
10

Ha på dig dom, inget cringe med det. Vet du hur många tusentals eller till och med miljontals människor som har likadana kläder på sig dagligen? Många strävar dessutom att ha på sig vissa klädesplagg på grund av design eller popularitet.

Skulle ni ha på er det samtidigt så lägg en smidig kommentar om du vill. 
"Ser att vi har samma klädsmak", "Du verkar också ha god smak" eller något liknande. Gör det inte till en större sak än det är.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Herveaux
6

Jisses, av den rubriken trodde jag liv stod på spel. 😃

Säger som #1, bär byxorna och ladda med en kommentar liknande #1's förslag. 
Vill man ha kläder som inte tusentals andra har så får man börja sy eget eller leta vintage.

// Harley

DesperatUnge
0

Hahah tack! Fast sannolikheten att han har på sig dom e typ 200% han har typ alltid på sig dom hahah

Jagälskardhari45667
1

Du hade kunnat göra något nytt på byxorn liksom kanske hål eller bleka de. Eller så har du bara på byxorna.

DesperatUnge
1

#4 ganska bra idé men det skulle bli lite konstigt med håliga high mountain byxor (:

oh-la
5

Fast vänta lite nu… Du köper ett par byxor som är likadana som din crush har. Du vet att han har dom nästan jämt. Sedan tycker du det är jobbigt att ha dom på sig 😂 varför köpte du dom då från första början? Det är bara att gilla läget och ha dom på sig. Det blir ju mer pinsamt om du skulle ha byxschema med killen om vem som ska ha byxorna vilken dag, för det är väl enda alternativet 😂 ne, det är bara att ta på sig dom. Frågar någon är det väl bara att säga att du tycker det är snygga byxor?

Sunshine00
2

Jag tror inte killen kommer märka det nödvändigtvis.

DesperatUnge
0

#6 Hahah jag vet det är konstigt men jag hade glömt bort det när jag beställde dom det var typ när dom kom som jag insåg hahahah

Tippy-Toe
2

Äsch, vad spelar det för roll. Om du tycker om dem så använd dem. Tycker alla skolbarn verkar ha sånadär mörkblå vans. Det verkar ju ingen bry sig om, varför skulle det då vara konstigt att ha likadana byxor som någon annan.

DesperatUnge
0

#9 ((:

DesperatUnge
0
DesperatUnge
0
Lona
1

High Mountain är ju rätt neutrala ändå, det är inte ceriserosa 70-talsbyxor som verkligen sticker ut… Jag tror inte att någon ens lägger märke till det, möjligen "snygga byxor hon har" - definitivt inte "Men KOLLA hon har ju köpt likadana som X, Gud vad töntigt!" (eller hur ungdomar uttrycker sig nuförtiden 😉). Kör på!

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

DesperatUnge
0

Hade på mig dom idag och det var inte så cringe, liksom tror inte någon märkte det eller iaf sa inte nåt negativt om dom hahah(: Btw tack för hjälpen!