Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 21035 ggr
wimla01
3

”Klassens” rim

Hej! Det är så att jag tar studenten i denna märkliga tid och just nu sitter jag och skriver ihop lite rim till ”klassens” nomineringarna. Jag har tyvärr aldrig varit någon höjdare när det gäller rim och sånt så är jättetacksam över alla tips jag kan få! Här är dom klassens jag fortfarande söker rim till: Klassens strögis Klassens hoes before bro’s Klassens doubletap Klassens ängel Klassens glappkäft Klassen dramaqueen Klassens skrattmås Klassens besserwisser Klassens Mr Nice Guy Klassens Olas-favorit Klassens gumman Klassens mood swings

[Henry Norrström]
4

Är det verkligen roligt att mobba sina kamrater med ett rim av detta slag. Lägg ner det, vad kan du själv bli kallad för, inte så roligt va. 

Se alla dina klasskamrater som goda vänner, alla är vi olika och behöver inte påpekas av alla brister som vi alla har. 

Njut av avslutningen med dina vänner o skit i alla kommentarer om andra, det kommer du att ha nytta av i framtiden.

Det här kommer bara att såra dina vänner o det kommer att sitta fast hos dem, o det vill du väl inte.

Eller hur Wimla….. Krama dina vänner det kommer du längst på.

Ha en bra avslutning o en början på ett nytt bra liv…..

[ThinkingMe]
2

Jag tycker inte det verkar så värst illa, det verkar likna nollningen. Tror det kan underhålla folk om det görs på rätt vis, beror väl även på hur ens relation och självkänsla är. Jag är tyvärr inte heller bra på rim, men lycka till! Du kan ju fråga dina klasskamrater om förslag.

[Henry Norrström]
0

Visst är det illa…..nollning. Är det så trevligt. Kom igen…..underhålla folk men tänk på de som blir utsatta….

Think….

olle2.fjallbrink@gmail.com
5

#1: Boomer. Klart detta kan göras roligt men man tar ju respekt mot alla. Du vet väll inte hur deras klass är?
Sluta gnäll och låt oss unga ha lite skoj istället.

[EM_L]
1

#4: Detta inlägg är 2 år gammalt.