Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 288 ggr
elisabethi
0

Måste bara skriva av mig lite

Det är jobbigt när den personen som en gång skrev med på ett helt annat sätt och är den ända man vill skriva med, prata med och bara vara med hela tiden inte ens bryr sig om vad man skriver längre :( aldrig gillat någon på det sättet asså vet inte vad jag ska ta vägen :(

Denna personen jag gillar är min storebrors kompis också hehe

elisabethi
0

Juste, han började ghosta mig mer och mer och tillslut blockade han mig och då hade tydligen min bror bett honom att blocka mig, nu har jag han på snap igen och han är absolut inte som förr :(

[ThinkingMe]
0

Hej! Skickade det här svaret på din tråd i relationer, men tänkte skriva det här också, så att det kan bli sett. (: 

Lika bra att gå vidare, och hoppas på att alla tar med sig lite erfarenhet och kunskap från det. Inte schysst att bara "ghosta" någon, även om det ibland sker med goda avsikter - så blir det ofta fel.

I denna ålder så blir det ofta så att man förändras. Om man inte gillar vem någon förändrats till tar man en paus, och ser hur det blir eller så går man bara vidare från det hela. I framtiden kommer du ha en annan person som du känner liknande kring. 

Ha en bra dag!

[anonymtjej19]
0

Du tror inte det kan vara din bror som sagt till honom att vara lite off? Fråga honom.