Sad
#0: hejsan. antar att du är 08a och alltså går i 6an eftersom du säger att du är 12. jag är 13 och jag kanske inte direkt ska lägga mig i, men… är du vän med denna kille? minns att man bara frågade chans hur som helst förut och vet att vissa fortfarande gör det som 14/13. mitt tips är att först bli vän med killen, alltså på riktigt. se om han verkar tycka som du. sen får du helt enkelt bara se. vet att det är ett tag sen du skrev detta,och kanske har du redan frågat chans på denna kille. aja ha det bra och hoppas du lyckas få din crush
hej bonjour hello buongiorno hallo hei שלום halo 你好 sveiki こんにちは नमस्ते
#0: Du behöver inte vara rädd för vad andra ska säga. Man kan inte ro för att man får intresse för någon.
Vet inte hur nära ni står men att umgås är alltid ett bra steg så kanske du också kan avgöra det lite bättre om det är värt att ta chansen.
#0: du kan inte fråga chans hur som helst men du kan väl börja med att snacka med honom om du inte redan har gjort det. försök att vissa ditt intresse för honom. Starta någon konservation. Häng lite oftare. Prova dig fram.
tack för allt stöd å pepp här <3
#19 usch vad hemskt! stackars stackars er!hoppas verkligen din syrra får må bra! och du också för den delen!.
well, skolan började fungera igen, satt igång min crazy tokiga häst och började hoppa med min kompis häst igen. kom igång och baka lite mer och några jobbpass. inget bup möte sen sist för 3 v sen m kuratorn då hon vart sjuk å blivit ombokat flera gånger. tills imorse då… (hade läkarbesök i fredags förvisso på bup)
Jippie kände jag då när hon som förra gången sa hon behövde gå och rådprata m läkaren, så kommer de in båda två m min pappa då. och jag ska då läggas in, igen.
lyckas övertala att få åka hem och säga hej då t min häst. och hinn även förbi skolan och hämta spånskivan jag målar på där och prata lite kort m min lärare.
målarsaksväskan var nästintill ouppackad sen jag kom hem sist, och kläder rafsade jag ihop likaså som sist. lär väl vika dem om några dagar.
tillbaka på avdelningen nu då. två är här som var här sist. (den ena blev inlagd förra veckan igen) och en ny jag träffat som också verkar vettig!
något nytt nu är att vi ät enskilt vid enskilda bord, får maten upplagt samt har personalen munskydd.
annars är allt som vanligt.
den eviga jobbigheten att be de låsa upp toaletten för varje toabesök dock…
aja. har en som rid min kompis häst och har en som ska prova rida min häst imorgon.
aaaah skrev i fel inlägg! någon som kan ta bort det?
sorry!